abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221253000
@Weltschmerz is te incompetent voor het verdedigen van openlijke corruptie en te incompetent voor het verdedigen van het zuiver houden van de sport. Zijn mening lijkt iets wat ergens tussenin zweeft. Maar wat het zou moeten zijn, daar snapt hij zelf ook geen kloten meer van. Geef het even een jaar, dan boetseert ie wel een standpunt.
pi_221253387
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:33 schreef Beathoven het volgende:
@:Weltschmerz is te incompetent voor het verdedigen van openlijke corruptie en te incompetent voor het verdedigen van het zuiver houden van de sport. Zijn mening lijkt iets wat ergens tussenin zweeft. Maar wat het zou moeten zijn, daar snapt hij zelf ook geen kloten meer van. Geef het even een jaar, dan boetseert ie wel een standpunt.
De sport is al heel lang niet meer zuiver, maar hier gaat het erom dat de journalistiek ook niet zuiver is en verzinsels als feit presenteert terwijl het decennia heeft weggekeken van FIFA corruptie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221255185
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De sport is al heel lang niet meer zuiver, maar hier gaat het erom dat de journalistiek ook niet zuiver is en verzinsels als feit presenteert terwijl het decennia heeft weggekeken van FIFA corruptie.
quote:
Trump bevestigt gesprek met Infantino over rode kaart, FIFA wijst Belgisch protest af
Zo, nog enig commentaar beste Weltschermz?
pi_221255198
sow
  maandag 6 juli 2026 @ 16:29:27 #205
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221255210
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
[..]
Blinde fanbois zijn goed in feiten ontkennen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221255376
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
[..]
Zoals ik al zei, jij kan het bedenken, ik kan het bedenken en een journalist heeft het bedacht. Het was speculatie, geen nieuwsfeit, dat is het pas een uurtje. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221255386
twitter
pi_221255420
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, jij kan het bedenken, ik kan het bedenken en een journalist heeft het bedacht. Het was speculatie, geen nieuwsfeit, dat is het pas een uurtje. .
Ohja, bronnen bestaan natuurlijk helemaal niet! je hebt gelijk.
  maandag 6 juli 2026 @ 17:05:36 #209
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221255441
Er staat hier iemand enorm voor lul.
pi_221255444
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je wel ergens wat knaken vangt voor het plaatsnemen in deze vrij onmogelijke hoek.
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 17:06:22 #211
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221255447
quote:

[..]
Je valt volledig door de mand _O-
pi_221256360
quote:

[..]
Onjuist. Dit is al veel eerder door AP gemeld, die zich daarbij op een anonieme bron beriepen die op de hoogte was van het gesprek.

Moet pijn doen zo hard door de mand te vallen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')