abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221247480
Hup Belgie
pi_221247482
Jullie snappen hopelijk toch wel dat dit niet meer dan speculatie is van Ben Jacobs van Talksport dat zelf geen sterkere bewoordingen durft te gebruiken dan dat het "understands" dat het zo gegaan is. Er is geen bron, het is geen feit, het is uit de duim gezogen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221247491
Fuck the USA Fuck Trump
pi_221247519
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Jullie snappen hopelijk toch wel dat dit niet meer dan speculatie is van Ben Jacobs van Talksport dat zelf geen sterkere bewoordingen durft te gebruiken dan dat het "understands" dat het zo gegaan is. Er is geen bron, het is geen feit, het is uit de duim gezogen.
pi_221247684
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Laat ik er dan twee feiten bijnemen:
1. Dat een rode kaart als deze op een EK of WK wordt geseponeerd is de grootst mogelijke uitzondering. Ik vraag mij zelfs af of dit al eerder is gebeurd.
2. Trump is de man die zowat alles gedaan krijgt, al helemaal bij kontenkruiper Infantino. En dat Trump die rode kaart niet zint en per se wil dat de VS de WK wint hoeft ik niet langer te benoemen.

Op grond van deze twee feiten mogen we het nieuwsbericht ook als feit aannemen.
  zondag 5 juli 2026 @ 21:32:14 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221247726
En dat voor een rode kaart die je gewoon kan geven
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 5 juli 2026 @ 21:33:23 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221247737
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 5 juli 2026 @ 21:38:43 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221247790
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
1. Dat een rode kaart als deze op een EK of WK wordt geseponeerd is de grootst mogelijke uitzondering. Ik vraag mij zelfs af of dit al eerder is gebeurd.
2. Trump is de man die zowat alles gedaan krijgt, al helemaal bij kontenkruiper Infantino. En dat Trump die rode kaart niet zint en per se wil dat de VS de WK wint hoeft ik niet langer te benoemen.

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 5 juli 2026 @ 21:46:07 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221247836
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben opeens met hart en ziel voor België
Inderdaad. Al zullen ze tegen 12 spelers spelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221248431
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
2. Trump is de man die zowat alles gedaan krijgt, al helemaal bij kontenkruiper Infantino. En dat Trump die rode kaart niet zint en per se wil dat de VS de WK wint hoeft ik niet langer te benoemen
Dat kan jij bedenken, dat kan ik bedenken en Ben Jacobs van Talksport heeft het bedacht.

quote:
Dat jij het ook kan bedenken met evenveel informatie als Ben Jacobs van Talksport betekent nou juist niet dat het geloofwaardiger wordt maar dat het waarschijnlijk uit de duim gezogen is. Als dan ook nog de minste verwijzing naar een bron ontbreekt en de 'brenger van het nieuws' de zwakst mogeljike omschrijving gebruikt dan weet ik wel zeker dat het puur speculatie is, lichtjes verpakt als feitelijkheid door kopierende media die ook willen dat het een feit is en geloofd door mensen omdat ze het geloofwaardig vinden. Maar als het niet zo geloofwaardig was, was het nooit gemeld zonder bron.

De FIFA heeft wel vaker straffen aangepast, ik vond dit de meest onterechte rode kaart van het toernooi die me bijstaat. De VS is ook het thuisland. De FIFA weet uit zichzelf wel wie het waarmee van dienst kan zijn, dat hoeft Trump niet te komen uitleggen.
  zondag 5 juli 2026 @ 22:20:36 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221248519
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221248537
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen worden beflikkerd
Je kunt deze wedstrijd beter Trump/FIFA tegen Belgie noemen.
pi_221248720
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat kan jij bedenken, dat kan ik bedenken en Ben Jacobs van Talksport heeft het bedacht.
[..]
Dat jij het ook kan bedenken met evenveel informatie als Ben Jacobs van Talksport betekent nou juist niet dat het geloofwaardiger wordt maar dat het waarschijnlijk uit de duim gezogen is. Als dan ook nog de minste verwijzing naar een bron ontbreekt en de 'brenger van het nieuws' de zwakst mogeljike omschrijving gebruikt dan weet ik wel zeker dat het puur speculatie is, lichtjes verpakt als feitelijkheid door kopierende media die ook willen dat het een feit is en geloofd door mensen omdat ze het geloofwaardig vinden. Maar als het niet zo geloofwaardig was, was het nooit gemeld zonder bron.

De FIFA heeft wel vaker straffen aangepast, ik vond dit de meest onterechte rode kaart van het toernooi die me bijstaat. De VS is ook het thuisland. De FIFA weet uit zichzelf wel wie het waarmee van dienst kan zijn, dat hoeft Trump niet te komen uitleggen.
Hoe politiek werkelijk werkt lijkt jou compleet te ontgaan. Meen je nu echt dat als Balogun een speler was geweest van pakweg Noorwegen, Portugal of Nederland dat die kaart dan ook was geseponeerd? Meen je werkelijk dat Infantino dan ook had ingestemd? Kom op zeg! Deze kaart heeft alles te maken met VS, het land van Trump, de man die Groenland liefst vandaag nog wil innemen. Ik heb niet eens de zin om mijn vermoeden nog verder te onderbouwen. We maken al sinds januari vorig jaar mee hoe groot de macht van Trump is en dat deze jankende baby telkens zijn zin krijgt.
pi_221248728
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:

Goed dat de VAR en scheidsrechter niet laf zijn bij de USA. Tot zover de wappies die dachten dat ze werden voogetrokken.
:)
Цой жив
pi_221248932
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Uiteraard. Dat ligt er toch vanaf het begin al bovenop.
Als die terechte rode kaart al totaal niet onafhankelijk ingetrokken wordt omdat Trump belt en Infantino anders "gedoe" vreest. Dan kan Trump ook wel even bellen om grotere zaken gedaan te krijgen met de VS.
  zondag 5 juli 2026 @ 23:03:15 #191
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221249278
Mn broek zakt af ... hoe triest is dit -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 6 juli 2026 @ 08:03:02 #192
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221251407
Het is toch wel bijzonder hoe schaamteloos dit in de openbaarheid gebeurt. Dit moet wel een mentale tik zijn voor België.
Life is what you make it.
  maandag 6 juli 2026 @ 08:51:40 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221251564
quote:
82s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:03 schreef Schanulleke het volgende:
Het is toch wel bijzonder hoe schaamteloos dit in de openbaarheid gebeurt. Dit moet wel een mentale tik zijn voor België.
Blatter was corrupt, maar Infantino is nog vele malen erger. |:(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221251590
Zelfs als de Belgen winnen kan alles ongedaan worden gemaakt door een simpel telefoontje van wortelkop :7
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 6 juli 2026 @ 09:10:06 #195
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221251625
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:58 schreef TLC het volgende:
Zelfs als de Belgen winnen kan alles ongedaan worden gemaakt door een simpel telefoontje van wortelkop :7
Moeten ze even bellen met de mensen die Marokko de Afrika Cup hebben gegeven, die weten wel aan welke touwtjes je moet trekken.
pi_221251626
quote:
82s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:03 schreef Schanulleke het volgende:
Of het motiveert juist...
pi_221252609
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:32 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Hoe politiek werkelijk werkt lijkt jou compleet te ontgaan. Meen je nu echt dat als Balogun een speler was geweest van pakweg Noorwegen, Portugal of Nederland dat die kaart dan ook was geseponeerd? Meen je werkelijk dat Infantino dan ook had ingestemd? Kom op zeg! Deze kaart heeft alles te maken met VS, het land van Trump, de man die Groenland liefst vandaag nog wil innemen. Ik heb niet eens de zin om mijn vermoeden nog verder te onderbouwen. We maken al sinds januari vorig jaar mee hoe groot de macht van Trump is en dat deze jankende baby telkens zijn zin krijgt.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat een journalist verzint dat Trump met Infantino heeft gebeld en jij dat als feit aanneemt juist omdat je dat zelf ook had kunnen verzinnen. Dat feit ontbreekt, Nee, dit was niet gebeurd met een speler van een niet thuisland, maar wel met Messi als die overhoopt toch rood had gekregen voor een vergelijkbaar geval, er zijn ook rare dingen gebeurd met spelers van Brazilie in het verleden.

De FIFA is door en door corrupt en dat is het al decennia. Daar hoef je Trump niet bij te betrekken, maar omdat het Trump is vinden media het prima om verzinsels van een journalist als feit te verkopen en dat deugt niet.
pi_221252726
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat een journalist verzint dat Trump met Infantino heeft gebeld en jij dat als feit aanneemt juist omdat je dat zelf ook had kunnen verzinnen. Dat feit ontbreekt, Nee, dit was niet gebeurd met een speler van een niet thuisland, maar wel met Messi als die overhoopt toch rood had gekregen voor een vergelijkbaar geval, er zijn ook rare dingen gebeurd met spelers van Brazilie in het verleden.

De FIFA is door en door corrupt en dat is het al decennia. Daar hoef je Trump niet bij te betrekken, maar omdat het Trump is vinden media het prima om verzinsels van een journalist als feit te verkopen en dat deugt niet.
Probeer even een visualisatie van je logica te maken hier en laat ons eens zien hoe solide je huis staat.
pi_221252972
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Trump is eigenlijk een hele lieve jongen. Laten we wel wezen, ook Feyenoord staat gewoon in de Epstein-files!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')