Dat is sowieso niet verkeerd.quote:
Stukje corruptie.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:14 schreef OmniRocket het volgende:
Fifa heft schorsing op van Balogun. Een maat wilde hem in zijn scorito, maar ik wees hem op de rode kaart. Zou wat zijn als hij nu scoort.
https://nos.nl/artikel/26(...)r-geschorste-balogun
Lijkt me ook wel terecht. Dit is vrij uniek.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat jullie heel boos zijn ja.
Corruptie in het volle daglicht.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trump heeft de FIFA bedankt.
Wat vinden we hiervan?
Een rode kaart seponeren is niet bepaald uniek, wel WK-technisch gezien natuurlijk. Had er niet zoveel moeite mee gehad.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel terecht. Dit is vrij uniek.
Vermoeden van?quote:
Donald Trump heeft de Belgen in de poep genomenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een rode kaart seponeren is niet bepaald uniek, wel WK-technisch gezien natuurlijk. Had er niet zoveel moeite mee gehad.
Maar na het zien van de beelden was het wel redelijk duidelijk rood ja, ook al was het niet bewust. We kunnen dus wel stellen dat er hier met onze kloten gespeeld wordt. (Zo zeggen Belgen dat toch @:capuchon_jongen ? )
Uiteraard. Dat ligt er toch vanaf het begin al bovenop.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:51 schreef Haags het volgende:
finale moet zeker gaan tussen VArgentinië en Amerika volgens de fifa maffia
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |