Omdat Nike/Adidas/Pauper Horloge Merk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:31 schreef Toine51 het volgende:
Als dit rood is....
Waarom heeft die schijt Messi dan geen donkerrood gekregen?
Omdat Messiquote:Op donderdag 2 juli 2026 03:31 schreef Toine51 het volgende:
Als dit rood is....
Waarom heeft die schijt Messi dan geen donkerrood gekregen?
toch vreemd. het lijkt ook van de blessure af te hangen bij de tegenstander. dus als zijn enkel per ongeluk dubbel klapt, dan is het rood, maar als die niet was dubbel geklapt, had hij misschien geen kaart gehad. vreemd criterium hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet meer het critereum, als je een actie maakt moet je rekening houden met de gevolgen zelfs als er geen intentie is, ik vind het ook niet echt een fijne regel.
Ach ja bij al die penalty's waarbij de speler helemaal geen intentie had om de bal met z'n arm te spelen is het ook kut.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
toch vreemd. het lijkt ook van de blessure af te hangen bij de tegenstander. dus als zijn enkel per ongeluk dubbel klapt, dan is het rood, maar als die niet was dubbel geklapt, had hij misschien geen kaart gehad. vreemd criterium hoor.
vind ik toch wel een ander verhaal, omdat het daar gaat om het eventueel benemen van een scoringskans. dus dan vind ik een penalty wel logisch. maar je geeft ook niet voor elk per ongeluk hands-geval in het strafschopgebied een rode kaart toch. alleen als het bewust was en een scoringskans belet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ach ja bij al die penalty's waarbij de speler helemaal geen intentie had om de bal met z'n arm te spelen is het ook kut.
Die Bosnier z'n enkel/been is toch naar de klote, dat is ook flink van invloed, net als het ontnemen van een scoringskans. Bovendien is dat hands lang niet altijd 'een bal voorkomen het doel in te laten gaan', maar gewoon ergens in het strafschopgebied.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
vind ik toch wel een ander verhaal, omdat het daar gaat om het eventueel benemen van een scoringskans. dus dan vind ik een penalty wel logisch. maar je geeft ook niet voor elk per ongeluk hands-geval in het strafschopgebied een rode kaart toch. alleen als het bewust was en een scoringskans belet.
tsja ik vind het dan als algemene regel dat het dan een penalty is wel logischquote:Op donderdag 2 juli 2026 03:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Bosnier z'n enkel/been is toch naar de klote, dat is ook flink van invloed, net als het ontnemen van een scoringskans. Bovendien is dat hands lang niet altijd 'een bal voorkomen het doel in te laten gaan', maar gewoon ergens in het strafschopgebied.
Heeft ze inmiddels tieten of hebben de kinderen de fles gekregen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je nu googled krijg je vooral foto's met kinderen en man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |