O dat is vreemd, wij welquote:
Drakig Pluisje.quote:
Bij deze, I.o van Mario.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Plats bitte beeld wat ik du gezend heb
Goede observatiequote:
Ik heb zo mijn momenten.quote:
Heb jij wel een Galler chocolade gehadquote:
Neequote:Op woensdag 1 juli 2026 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij wel een Galler chocolade gehad
Ik haal deze als ik hem op mijn bonuskaart in de aanbieding hebt nog wel eens. Ik vind het hééééérlijkquote:
Ik kijk een keer als ik zin heb in chocolaquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal deze als ik hem op mijn bonuskaart in de aanbieding hebt nog wel eens. Ik vind het hééééérlijk
Maar ze hebben nog veel meer smaken, ik eet alleen de pure
[ afbeelding ]
Nope. Ik kreeg ze gratis in m'n maag gesplitst.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vreemd, wij wel
Misschien is het anders als je in een flat woont
Hoe doen jullie dat met betalen, zit dat bij de huur op?
Verwarming gaat op gas, of in ieder geval het verwarmen van water. Die nieuwbouw hebben een warmtepomp en zij n gasloosquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen, vooral in nieuwbouw die alles op de zonnepanelen hebben zitten, ook hun verwarming(vloerverwarming) warm water etc dat wordt rennen om dat steeds uit te zetten.
Ik haal ze bij AHquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk een keer als ik zin heb in chocola
Nu heb ik zin in koffie
O dat is dat wel fijn hier komt per paneel bijna drie euro bij je huur opquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Ik kreeg ze gratis in m'n maag gesplitst.
Dat snap ik met bonuskaartquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal ze bij AH
Koffie ook goed, ik heb net een bakkie gepakt,
O ja is ook zo. Ook een van de redenen waarom ik geen zonnepanelen heb genomenquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Verwarming gaat op gas, of in ieder geval het verwarmen van water. Die nieuwbouw hebben een warmtepomp en zij n gasloos
Je moet het alleen eerst zo kopen anders krijg je het niet op je bonuskaartquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat snap ik met bonuskaart
Ik ga klaarmaken voor werk
Toen ik in 2021 op de woning reageerde was dat op een advertentie waarbij stond dat de woning inclusief zonnepanelen was. Dat bleek niet zo te zijn, dat moest nog geregeld worden. Dus ja, toen ze eenmaal geplaatst werden kregen we geen verhoging van de huur.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dat wel fijn hier komt per paneel bijna drie euro bij je huur op
De ellende daarvan is dat het ook mee gaat in de jaarlijkse huurverhoging dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |