Moooi geregeld tochquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toen ik in 2021 op de woning reageerde was dat op een advertentie waarbij stond dat de woning inclusief zonnepanelen was. Dat bleek niet zo te zijn, dat moest nog geregeld worden. Dus ja, toen ze eenmaal geplaatst werden kregen we geen verhoging van de huur.
Dank je wel GGquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke, gefeliciteerd met het winnen van DTS juni 2026
Nou ja, als ik nu moet gaan betalen voor het terug leveren van stroom, weet ik niet of ik er nog zo blij mee ben.quote:
Dat is weer anders, vaker wassen, volgens mij kan je het goed in de gaten houden hoeveel je opwekt en hoeveel je gebruiktquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, als ik nu moet gaan betalen voor het terug leveren van stroom, weet ik niet of ik er nog zo blij mee ben.
Dat doe je goed dan toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Momenteel met de opkomende zon leveren mijn panelen net genoeg stroom voor alle apparaten in huis en levert nu niets aan de grid.
Dus dit is de ideale situatie. Onder de streep verbruik ik nu niks.
Hey ToTquote:
Hoe is het met mini zijn handjes?quote:
Ik ben geen damequote:
Nee. Ik ben vrij zuinig aangelegd, dus ik ga niet wassen omdat de zon schijnt. Ik ben geen milieu freak, maar het onnodig verspillen van stroom en water vind ik zonde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is weer anders, vaker wassen, volgens mij kan je het goed in de gaten houden hoeveel je opwekt en hoeveel je gebruikt
Je kan ook voor de winter bv een elektrisch kacheltje aanschaffen
quote:
Lolquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik ben vrij zuinig aangelegd, dus ik ga niet wassen omdat de zon schijnt. Ik ben geen milieu freak, maar het onnodig verspillen van stroom en water vind ik zonde.
Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn dan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:14 schreef DJMO het volgende:
Ik wilde in eerste instantie de bus van half negen nemen, maar ik was lui en ben nog een ei aan het koken om te ontbijten. Het wordt dus de bus van 9 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |