Ik stel die kutvraag nooit omdat het me echt geen reet boeit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:02 schreef Werkperd het volgende:
Donder snel op met je ''ben je voor Nederland of Marokko?'' Alsof we ons even moeten verantwoorden waarom we voor Marokko of Turkije kiezen. A ga ga ga met je loyaliteit. Hoe loyaal zijn de Nederlanders zelf tegenover hun land? Ten eerste? 9 van de 10 kaaskoppen die ik vroeg of ze om 3 uur zouden opstaan, antwoordden met een NEE. En dan mij ff komen controleren of ik wel of niet loyaal ben tegenover Nederland.
Frikandellen lopen nog steeds rond met de gedachte dat wij ze eeuwig dankbaar moeten zijn omdat we hier geboren en getogen zijn. Poeperds.
Nou, de cafes zaten hier propvol fans in de nacht hoor. Een paar uur eerder slapen is geen rocket sciencequote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Nederlanders doen dat niet want die moeten de volgende dag weer werken
Mooi. Kunnen ze oefenen om mijn uitkering bij elkaar te ploeterenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ach, er zijn andere dingen belangrijker in het leven. Mijn kinderen kunnen later gewoon een stageplek vinden bijv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |