Kan Hato ook mooi wieberen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Ven als centrale verdediger met J Timber. Linksback Maatsen
Van Feyenoord in ieder geval Read (daar twijfel ik bijna niet over), en hopelijk Valente als hij zijn niveau van 2025 weer doorzet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:47 schreef TLC het volgende:
Is er ergens nog talent buiten Kees Smit die we komende jaren in Oranje mogen verwachten ?![]()
Ja, in 2022 deed hij het ook al niet, alle 120 minuten gespeeld hoor, maar toen moest Berghuis als tweede, nou we hebben het geweten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je zei letterlijk dat Frenkie ook wel eens een penalty had kunnen nemen
Berghuis was een ongekend zekerheidje wat betreft penals.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, in 2022 deed hij het ook al niet, alle 120 minuten gespeeld hoor, maar toen moest Berghuis als tweede, nou we hebben het geweten.
Die heb je, dat heeft Van Gaal ook uitgelegd aan Humberto Tan. Er wordt uitgebreid met de eerste vijf gesproken, ze worden geselecteerd op hun mentaal en fysiek.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je niet voor het begin van de wedstrijd je complete lijstje met penalty nemers hebt.
Ja, net als Brobbey tegen Panathinaikosquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Berghuis was een ongekend zekerheidje wat betreft penals.
Snelle Google zegt mij dat Berghuis 24 penals genomen heeft waarvan 20 binnengevlogen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, net als Brobbey tegen Panathinaikos
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Snelle Google zegt mij dat Berghuis 24 penals genomen heeft waarvan 20 binnengevlogen zijn.
Dan is het niet gek dat hij er eentje neemt.
quote:Op maandag 8 juni 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fraudeur Koeman had Taylor mee moeten nemen.
Voor de pingels.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je toch maar 2 middenvelders opstelt
Je moet ook gewoon een beetje selecteren op karakters natuurlijk. Als van Dijk en de Jong de kar moeten trekken dan weet je ongeveer hoe laat het is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die heb je, dat heeft Van Gaal ook uitgelegd aan Humberto Tan. Er wordt uitgebreid met de eerste vijf gesproken, ze worden geselecteerd op hun mentaal en fysiek.
Maar als het moment daar is, durft de helft niet meer, willen ze niet meer hun verantwoordelijkheid nemen, of spelers hebben ineens kramp, last van dit en van dat. Ik vraag me wel serieus af of meerdere landen kampen met dit probleem. Ik zie toch ook vaak spelers met bravoure naar de stip lopen en voor volk en vaderland uithalen.
Maar goed, dan moet je dus last-minute opzoek naar vervangers die eigenlijk in alles minder zijn, maar wel durven.
Taylor had wel meegemogen inderdaad ipv Kluivert.quote:
quote:Het enige waarop Koeman zijn spelers had laten trainen, was een vaste traptechniek. En die hadden beide teams niet. Weinig hadden geleerd van de uitschakeling van Duitsland tegen Paraguay een paar uur eerder, waarbij de spelers met de vreemdste aanloopjes misten. Bart Verbruggen zal nog lang malen, over het moment waarop hij een strafschop leek te stoppen, maar die met zijn hak alsnog het doel inwerkte.
Die elleboogstoot is donkerrood inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland wel genaaid met de overtreding op van Hecke.
Alsjeblieft geen VdVen. Als hij ietsje trager was geweest zat hij nog bij Volendam. Is echt niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Ven als centrale verdediger met J Timber. Linksback Maatsen
Marokko speelt ook gewoon 1-1 en wint met strafschoppen, waarvan er twee gemist worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Winnen nipt van schotland, geflatteerd van Haiti. En tegen Nederland was het ook niet echt bijzonder.
Ja omdat ze iets moesten doen waar ze niet op getraind hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Nederland was erg matig, ze leken zichzelf niet. Ik denk dat er weinig wedstrijden zijn waarbij Nederland zo slecht speelde op een EK of WK.
Ik denk aan Nederland - Tsjechië in 2021, of Nederland - Rusland in 2008.
Laat er nu net een zelfde situatie zijn als in 2008.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Nederland was erg matig, ze leken zichzelf niet. Ik denk dat er weinig wedstrijden zijn waarbij Nederland zo slecht speelde op een EK of WK.
Ik denk aan Nederland - Tsjechië in 2021, of Nederland - Rusland in 2008.
Ja Frenkie zou eigenlijk de nieuwe leider moeten zijn qua leeftijd en ervaring, maar die is toch echt chronisch onzichtbaar buiten het veldquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een beetje selecteren op karakters natuurlijk. Als van Dijk en de Jong de kar moeten trekken dan weet je ongeveer hoe laat het is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |