Ik ook, maar ik denk niet dat ik dat in mijn leven nog ga meemakenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Zo een halve dag later vind ik het toch nog steeds wel erg jammer. Ik zou zo graag Nederland ooit eens wereldkampioen zien worden
Zwaar oneens, het was spannend maar niet de wedstrijd waar iedereen op hoopte.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Daardoor werd het wel een interessante strijd. Twee goals in de slotfase, grote kansen, pingels, af en toe lekker hard, alles erop en eraan
Nooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Zo een halve dag later vind ik het toch nog steeds wel erg jammer. Ik zou zo graag Nederland ooit eens wereldkampioen zien worden
Kaneelstok, ik zoek je elke dag in het klassement.quote:
Oh, maar dat zat er sowieso niet in. Na die gratis achtste finale tegen Canada wacht Frankrijk, dat zou Nederland nooit winnen. Ik zie Marokko dat ook niet winnen trouwens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Het ligt er maar net aan hoe je ernaar kijkt denk ik. Voor de ietwat neutrale toeschouwer was het best leuk, iets anders dan goedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zwaar oneens, het was spannend maar niet de wedstrijd waar iedereen op hoopte.
Het had zo anders gelopen als we gewoon vanuit onze bewezen krachten spelen. maak er gewoon een goaltjes race van.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, maar dat zat er sowieso niet in. Na die gratis achtste finale tegen Canada wacht Frankrijk, dat zou Nederland nooit winnen. Ik zie Marokko dat ook niet winnen trouwens.
En ja, Marokko was over de gehele wedstrijd iets beter, dat heeft niets met geluk te maken, maar als team wisten ze veel beter wat ze moesten doen, wat van ze werd verwacht en hoe je elkaar moet helpen in het veld.
De nederlaag is niet het ergste, de manier waarop wel. En bijna iedereen in de voetbalwereld ziet dat Koeman gefaald heeft, behalve hijzelf.
Ik doe en deep dive.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaneelstok, ik zoek je elke dag in het klassement.
Dat hij 5-3-2 wilde spelen is tot daar aan toe, maar dan heeft het nul zin om met Brobbey in de spits te spelen. Brobbey heeft een middenvelder (zoals Reijnders) nodig die dicht bij hem staat om mee te kaatsen, om de bal aan mee te geven als hij wegdraait. Ook aan beide kanten heeft hij opkomende vleugels (en backs) nodig om de bal aan kwijt te kunnen en weer van terug te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:07 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom niet gewoon Reijnders in de rust voor Ake? Stond iedereen weer op dezelfde plek als de vorige twee wedstrijden. Maar is dat nou echt te makkelijk ofzo?
Ik zei meteen de Roon, Weghorst en Koopmeiners is 3 zekerheidjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:11 schreef TLC het volgende:
Ik las ook dat de Roon een vrij hoog slagingspercentage heeft met het benutten van penalties, waarom was hij niet bij de eerste 5 ?
Je kunt niet met 2 middenvelders spelen opeens. komt niks meer door.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hij 5-3-2 wilde spelen is tot daar aan toe, maar dan heeft het nul zin om met Brobbey in de spits te spelen. Brobbey heeft een middenvelder (zoals Reijnders) nodig die dicht bij hem staat om mee te kaatsen, om de bal aan mee te geven als hij wegdraait. Ook aan beide kanten heeft hij opkomende vleugels (en backs) nodig om de bal aan kwijt te kunnen en weer van terug te krijgen.
Had desnoods Depay ingebracht voor die penalty, die gast kan in principe niets meer, maar een penalty zie ik hem nog wel maken, want die druk, daar geniet hij juist van. Geldt ook voor Noa Lang, een irritant straatvechtertje met een te groot ego heeft wel voldoende vertrouwen om onder druk te presteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:11 schreef TLC het volgende:
Ik las ook dat de Roon een vrij hoog slagingspercentage heeft met het benutten van penalties, waarom was hij niet bij de eerste 5 ?
Deze snap ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je kunt niet met 2 middenvelders spelen opeens. komt niks meer door.
5-3-2 is met 3 middenvelders.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je kunt niet met 2 middenvelders spelen opeens. komt niks meer door.
Heeft nul invloed gehad op het eindresultaat. Laten we niet de Duitse kaart gaan trekken nu en vooral naar onszelf kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:11 schreef vul_maar_in het volgende:
En die scheids was echt super erbarmelijk zeker de 1e helft.
We hadden er zelden 3 in positie, was er altijd 1 die niet wist waar die moest staan.quote:
Frenkie had trouwens ook een keer zijn verantwoordelijkheid kunnen nemen en een penalty kunnen nemen.quote:
Nou ja, onverwachte dingen kunnen altijd gebeuren natuurlijk en Nederland dat wél won en daarna Canada en Frankrijk uitschakelde zou echt niet het meest onwaarschijnlijke van dit hele WK zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, maar dat zat er sowieso niet in. Na die gratis achtste finale tegen Canada wacht Frankrijk, dat zou Nederland nooit winnen. Ik zie Marokko dat ook niet winnen trouwens.
En ja, Marokko was over de gehele wedstrijd iets beter, dat heeft niets met geluk te maken, maar als team wisten ze veel beter wat ze moesten doen, wat van ze werd verwacht en hoe je elkaar moet helpen in het veld.
De nederlaag is niet het ergste, de manier waarop wel. En bijna iedereen in de voetbalwereld ziet dat Koeman gefaald heeft, behalve hijzelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |