Hopen dat Canada wel wil.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokko kan nog wel beter ,maar dan moet de tegenstander ,in dit geval NL, zelf ook durven te voetballen.
Dan wacht Frankrijk waarschijnlijk in de kwartfinale, .. dat is normaal gesproken einde verhaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dus voordat je het weet, zeilen ze zo de volgende ronde in.
Vreemd. Puur afgaande op haar uiterlijk had ik wel verwacht dat ze bekend zou zijn met Brobbey!quote:
Schotland deed het ook, toen had Marokko het best lastig in de 2e helft.. .daarom dom van Koeman om niet je eigen spel te spelen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:16 schreef ISVV het volgende:
Alles, maar dan ook echt alles, is kut aan die Koeman. Slechte coach matig
Dat zeg ik toch ook? Ik denk dat het een fantastische pot had kunnen worden en die kut Koeman heeft ons bestolen zowel de Marokkanen als de Nederlanders. Zelfs Haiti hield het lang vol en scoorde ook 2 keer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schotland deed het ook, toen had Marokko het best lastig in de 2e helft.. .daarom dom van Koeman om niet je eigen spel te spelen.
Ja, omdat dat het hele doel was van het systeem. Snel scoren. Voor deze wedstrijd was dat dus compleet anders, tegenhouden uit angst. Onzinnig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Marokkanen niet beter dan Zweden?
Tegen Zweden lag de bal al snel in het netje
Het was echt schandalig slecht. Denk dat iedereen er ook wel vrede mee heeft want de voetballende ploeg heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, straks maar eens even de samenvatting kijken zodat ik ook mee kan zeuren
Waarom? Vond je Marokko nou echt veel beter voetballen dan Zweden? Zweden kreeg een dreun door die twee vroege goals van Nederland.quote:
Ik denk het wel, maar we zullen het nooit weten omdat Koeman met een waardeloze opstelling en tactiek begon en ook niet dacht aan wijzigen bij de eerste drinkpauze, hoe bizar ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Marokkanen niet beter dan Zweden?
Tegen Zweden lag de bal al snel in het netje
Tegen Marokko op het doelpunt na geen uitgespeelde kans gezien terwijl wij Verbruggen een paar keer erg dankbaar mochten zijn
Klopt, daarom had ik vooraf ook verwacht dat er veel doelpunten zouden vallen aan beide kanten.... tegen Haiti speelde Marokko wel met een halve b-team.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Ik denk dat het een fantastische pot had kunnen worden en die kut Koeman heeft ons bestolen zowel de Marokkanen als de Nederlanders. Zelfs Haiti hield het lang vol en scoorde ook 2 keer.
Had ook niet anders verwacht met deze coach en dit team.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het was echt schandalig slecht. Denk dat iedereen er ook wel vrede mee heeft want de voetballende ploeg heeft gewonnen.
Ik heb best een vermakelijke wedstrijd gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:48 schreef vul_maar_in het volgende:
We zijn in ieder geval gezamenlijk beflikkerd door Koeman en hebben dus geen echte wedstrijd gezien
dikke meh.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb best een vermakelijke wedstrijd gezien
Nee we zaten best in een ok flow. Lekker vertrouwen getankt en dan doet KutKoeman dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na die strontpotten tegen Algerije en Oezbekistan wist iedereen toch al genoeg?
Daardoor werd het wel een interessante strijd. Twee goals in de slotfase, grote kansen, pingels, af en toe lekker hard, alles erop en eraanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dikke meh.
edit: Zelfs Marokko wist niet wat ze met deze soepzooi opstelling moesten, die kwamen om te voetballen.
Koeman heeft zichzelf volledig gediskwalificeerd als trainer dus WK. Alles wat hij fout kon doen, heeft hij fout gedaan. Hij heeft spelers geselecteerd, waarvan een groot deel niet eens in actie is gekomen omdat hij zelf geen idee heeft wanneer hij ze moest inbrengen en waarom hij ze heeft geselecteerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht met deze coach en dit team.
Was lastig maar om er zo af te gaan. Ik had ons zelfs door die pot heen geloosd. Had ze gewoon laten spelen zoals de laatste 2 potten en je pakt ze waarschijnlijk. Of je gaat eervol ten onder. Dit was gewoon zo erg om te zien dat Koeman gewoon geen ballen heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Zo een halve dag later vind ik het toch nog steeds wel erg jammer. Ik zou zo graag Nederland ooit eens wereldkampioen zien worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |