abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8739449
Ik ben een man van 23. Ik ben opgegroeid met mijn hondje vanaf mijn 7e jaar. Hij is maandag in zijn slaap een natuurlijke dood gestorven van ouderdom!! Het was heel vredig en mooi.

Ik mis hem echter. 15 jaar van mijn opgroeiende leven heb ik met hem gedeeld. Het uitlaten, het vele lopen, het in je bed slapen met hem, lachen, huilen, bang zijn, alles heb ik met hem meegemaakt. Hij is er nu gewoon niet meer. We hebben hem moeten begraven. Ik ben een volwassen man, maar ik ben kapot van binnen. Ik kan niet goed huilen, terwijl ik normaal redelijk makkelijk kan huilen, het is pijnlijk. Ik mis hem, ik word gek, ik wil dit niet!! WHY IS THIS LIFE?

pi_8739485
Damn, wat zielig zeg. Je hecht je er natuurlijk zeker aan na zo'n lange tijd.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_8739498
sterkte ermee...
het lijkt me een heel raar idee om iemand (hond of mens) te verliezen terwijl je er een heel groot deel van je leven mee gedeelt hebt!
pi_8739511
Heel veel sterkte.

Ik weet hoe klote het kan zijn om je huisdier te verliezen

Denk vooral aan de leuke momenten die jullie samen hebben beleefd en koester die momenten.

Het is heel zwaar, maar het hoort helaas bij het leven

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8739527
Heel veel sterkte!
pi_8739649
Ik kan er me alles bij voorstellen! Ik heb zelf nu ook weer een hond en ik kan haar nu echt al niet meer missen! Heel veel sterkte, k kan me voorstelen dat je je klote voelt! Suc6....
Djespuwr
pi_8739771
Wij hebben sinds twee weken een pup .........maar moet er nu al niet aan denken dat die tijd ooit komt.

veel sterkte........

pi_8739787

sterkte ermee...

[Dit bericht is gewijzigd door Tiezzz op 26-02-2003 22:31]

woensdag 26 februari 2003 @ 22:25:01 #9
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8739797
Is ie toevallig op 16 gevallen?
aka Man-Mountain
pi_8739856
Ik leef met je mee !

24 november jl is onze vogel overleden.
ik ben zelf 17,5 en dat beestje was ruim 18 jaar geworden, dus ik was niet anders gewend.
Elke dag at ie mee, s ochtends brood, s avonds warm, en tussendoor ook eigen voer, dat mis ik echt.
Dat lieve diertje heeft zelfs op me wieg gezeten (vloog altijd vrij in de huiskamer)

[Dit bericht is gewijzigd door mh_rijder op 26-02-2003 22:29]

pi_8739876
Das kut...heb zelf 2 katers en ik zou ze voor geen goud meer willen missen. Weet nog dat er eentje weg was...stond als kerel niet echt meer droog.. Kan me indenken dat zoiets je hard raakt. Sterkte!
Klinkt raar maar misschien moet je zo snel mogelijk een ander beestje halen waar je je verdriet kwijt kunt...

sterkte kerel!

woensdag 26 februari 2003 @ 22:32:35 #12
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8740029
Verschrikkelijk zeg!

Ik moet er niet aan denken.. het is toch een gezinslid van je.. en 15 jaar, is toch een hele lange tijd.. dan ga je je zo ontzettend hechten aan zo een beestje..

Sterkte met dit verlies....

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 26 februari 2003 @ 22:33:45 #13
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_8740064
Een ander beestje is geen goed idee, voorlopig nog niet. Verwerk eerst maar eens dat je hond overleden is. Als je echt afleiding nodig hebt, kun je beter een nieuwe hobby kiezen, zodat je niet op ieder moment aan je overleden hond hoeft te denken. Tenminste, dat heb ik gedaan...

[Dit bericht is gewijzigd door GreatWhiteSilence op 26-02-2003 22:35]

Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_8740095
Wat zielig.

Sterkte ermee.

woensdag 26 februari 2003 @ 22:34:52 #15
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8740101
Sterkte...

Ik kan het me heel goed voorstellen.. We hebben zelf een kat gehad die we kregen toen ik 4 was. Ze stierf toen ik 26 was. Ben ik toen dagen kapot van geweest.

Veel sterkte ermee.. Kan niet anders zeggen.

pi_8740105
Sterkte
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_8740111
Thanks voor alle steunbetuigingen!
Ik voel me niet goed
  woensdag 26 februari 2003 @ 22:35:54 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8740124
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 22:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een ander beestje is geen goed idee, voorlopig nog niet. Verwerk eerst maar eens dat je hond overleden is. Als je echt afleiding nodig hebt, kun je beter een nieuwe hobby kiezen, zodat je niet op ieder moment aan je overleden hond hoeft te denken. Tenminste, dat heb ik gedaan...
Dat hondje kan je niet vervangen...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8740130
*knuffel*
pi_8740145
wat verdrietig..

Sterkte ermee

pi_8740167
Sterkte hoor....
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_8740675
Ik ken het, toen ik 18 was is onze hond van 13 ingeslapen naar aanleiding van een hersenbloeding... Heb mn leven ook gedeeld met het lieve beestje vanaf mn 5e levensjaar. Ben nu 24, maar er hangt nog steeds een foto van haar aan de muur

Het hoort bij het leven jammergenoeg... Sterkte!

pi_8741033
Het maakt niet uit hoe oud je bent, of je man of vrouw bent. Als je trouwe maatje na 15 jaar dood gaat en je staat te huilen dat betekent dit gewoon dat je gevoel hebt, dat je met liefde voor je hond hebt gezorgd, dat je gewoon dat beestje een heerlijk leven gegeven hebt. Niks mis mee. Gewoon treuren. Niet jezelf inhouden. Op dit soort momenten hoeft je niet stoer te doen. Wees trots dat je je emoties kunt tonen. En bewaar de goede herinneringen en speciale momenten in je geheugen. Sterkte dus.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8741095
Dat heb ik ook gehad. De kat haalden mn ouders 2 dagen nadat ik geboren was. En die kwam altijd bij me liggen enzo. Op m'n 10e verjaardag overleden
pi_8741174

Knuffel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')