Laten we hopen dat het weer wat warmer wordt. Als het richting de 20 (of zelfs lager) gaat, moet ik me straks weer een trui aandoen. Daar heb ik niet bepaald zin in!quote:
Morgen sneeuw en overmorgen komen de krokusjes en narcissen alweer tevoorschijn!quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Waar het gisteren nog nazomer leek is het vandaag alweer herfst, we gaan hard door de seizoenen heen
Daar lijkt het wel op idd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:54 schreef INViCTuS het volgende:
Grote kans dat de hittegolf vandaag overal eindigt.
Maar wanneer begint die weer?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:54 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag denk ikquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen sneeuw en overmorgen komen de krokusjes en narcissen alweer tevoorschijn!
Mooi zo, temperaturen van 25+ zouden verboden moeten zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:54 schreef INViCTuS het volgende:
Onder de 20 in de zomer ookquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mooi zo, temperaturen van 25+ zouden verboden moeten zijn
Dan zijn we eruitquote:
Ja helaas, net een bestelling geplaatst daarvoor.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mooi zo, temperaturen van 25+ zouden verboden moeten zijn
Prima, 23 graden en zon. Vinden de plantjes goed hoorquote:
Je bestelling kan helaas niet geleverd wordenquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja helaas, net een bestelling geplaatst daarvoor.
You wishquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je bestelling kan helaas niet geleverd worden
De bezorger is langs geweest, maar trof u helaas niet thuis aanquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je bestelling kan helaas niet geleverd worden
En voor de tuinquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Grijs en af en toe regen. Goed voor de muren dat daar een dagje geen zon op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |