Veelal 24-26. Is prima wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat 'koudere' pluim, ook voor onze regio
Maar wel een lagere luchtvochtigheid en airco. Als ik airco zou hebben, dan vind ik het buiten ook minder erg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:16 schreef dick_laurent het volgende:
Half Nederland in paniek, schop en schreeuw modus na anderhalve week hittegolf.... "Make it stoooooop!!!!"
Meanwhile mijn vooruitzichten (en copy&paste voor de komende 2 maanden sowieso)
[ afbeelding ]
@Geschiedkundige, care to comment?quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar wel een lagere luchtvochtigheid en airco. Als ik airco zou hebben, dan vind ik het buiten ook minder erg.
Ja hoor. Blijft gewoon kutweer waarbij je buiten niks fatsoenlijks kunt ondernemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:Geschiedkundige, care to comment?
NAAISquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:16 schreef dick_laurent het volgende:
Half Nederland in paniek, schop en schreeuw modus na anderhalve week hittegolf.... "Make it stoooooop!!!!"
Meanwhile mijn vooruitzichten (en copy&paste voor de komende 2 maanden sowieso)
[ afbeelding ]
Mweh.... ik zou er nu niet al te jaloers op zijn to be fairquote:
Het dondert en 't bliksemt en het regent meters waterquote:
In november is dat helemaal prima. Lekker met de kat op schoot en en bakje thee en een boek in mijn knuisjes op de bank.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mweh.... ik zou er nu niet al te jaloers op zijn to be fair![]()
Straks in november wanneer jullie tegen een asgrijze hemel aankijken waar wat motregen uit valt bij een graad of 11, terwijl het hier onbewolkt en een heerlijke 22 graden is.... dan:![]()
Regen valt wel mee maar blijft maar rommelenquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het dondert en 't bliksemt en het regent meters water
quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:50 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Regen valt wel mee maar blijft maar rommelenDat keuteltje rechtsbovenin
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |