Overal een dik aanwezige westenwindquote:Op maandag 6 juli 2026 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom waait het zo....
Verder heerlijk weer.
Hopenlijk blijft die wind wat.quote:
Wind gaat naar o/noquote:Op maandag 6 juli 2026 19:22 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Hopenlijk blijft die wind wat.
Zuid wind willen we ook niet. Dan krijgen we herhaling van paar weken terug
Arm Frankrijk telkensquote:Op maandag 6 juli 2026 19:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Weer meer hitte voor Frankrijk dan Spanje
Dat is altijd de vraag. Landbouw kost ons land veel te veel vind ik. Maar je vraag was waarom ze dat eigenlijk doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Klopt, maar ten koste van wat? Misschien zitten hier nog wel wat veranderpunten binnen de dynamische klimaat- en moderne watermanagementvraagstukken...
[..]
Ik hou van koeien, ik hou van het landschap maar nogmaals...ten koste van wat?
Nu hou ik op, want het wordt weer veel te politiek, sorry
Ontopic: wanneer stopt deze Hoerenwind?
Vooral qua luchtvochtigheid. Temperatuur gaat niet echt omlaag, maar de luchtvochtigheid wel, dus minder kleffe geit. Eigenlijk wel lekker zomer weer. Nachten ook niet zo warmquote:Op maandag 6 juli 2026 20:22 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Gunstig voor ons, toch?
Qua temperaturen.
Ja euh... hadden ze maar lekker anders op de wereld bol gaan zitten hoorquote:
Heet tourtje fietsen.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Weer meer hitte voor Frankrijk dan Spanje
Komende week veelal nachten van 14-15 graden en overdag 28-30. Luchtvochtigheid niet eens altijd heel hoog. Op zich prima zomer weer.quote:
Klopt, allemaal veel te heetquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende week veelal nachten van 14-15 graden en overdag 28-30. Luchtvochtigheid niet eens altijd heel hoog. Op zich prima zomer weer.
Statistieken brabbelaars zullen wel zeggen dat het dan veel te warm is, maar of het nou 24, 26 of 28 graden is maakt ook niet heel veel uit. Het is zomer
Alleen weinig regen
Met een lage luchtvochtigheid is dat wel aangenaam zomer weer. Zeker met nachten die toch veelal 14-15 graden worden.quote:
Als het dan maar wel doorwaait. Vaak is het in de NL zomer windstil 's nachts en koelt het in huis alsnog weinig afquote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met een lage luchtvochtigheid is dat wel aangenaam zomer weer. Zeker met nachten die toch veelal 14-15 graden worden.
Ramen tegenover elkaar open zetten en dan grote sta ventilator voor een raam zetten naar buiten gericht blazend op standje max hele nacht. Helpt oprecht.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als het dan maar wel doorwaait. Vaak is het in de NL zomer windstil 's nachts en koelt het in huis alsnog weinig af
Maar het moet wel een paar keer gaan regenen de komend tijd anders zitten we met het volgende probleem.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat vocht maar opbokt. Tis nu al kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |