Ja, die moeten ze wisselen m.i.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:23 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Whittaker op de prelims en Green op de main card, respectloos @:Discombobulate
Zou me ook verbazen als Conor er een competitief gevecht van kan maken maar wel mooi om hem in deze staat te zien in plaats van een chronische coke en alcohol roesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:35 schreef Discombobulate het volgende:
Conor interesseert me geen reet meer. Kijk veel meer uit naar Pimblett BSD.
Waren inderdaad allemaal layups tegen oudjes, ze hoopten ook dat Gaethje te oud was en Paddy zou winnen. Wel langer volgehouden tegen Gaethje dan Topuria dus uiteindelijk geen verkeerde nederlaag. Dus ja nu voor het eerst in lange tijd tegen een leeftijdsgenoot, heel interessant gevecht. BSD is echt enorm verbeterd sinds hij een nieuw team heeft. Als Paddy wint hoop ik dat ze Topuria - Paddy doen, hilarische opbouw aangezien Topuria aan niemand zo'n hekel heeft als Paddyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:15 schreef Discombobulate het volgende:
Paddy heeft helemaal nog niet echt goede tegenstanders gehad behalve Gaethje. Denk dat het dichter bij elkaar ligt dan we denken met BSD. Voor mij is het echt 50-50.
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Als Whittaker verliest ben ik helemaal kapot.
Jij kan niet in de toekomst kijken. Whittaker lichte favoriet bij bookies.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je
Dat zie ik graag, Drake curse. Max is de laatste die ik nodig heb voor mijn parlay. Hij opende 1.17 een paar maanden geleden en nu tegen de 1.5 aan. Komt denk ik puur door alle fanboys die de prijs omhoog pompen, zag je ook met de VS op het WK tegen België. Zou een wonder zijn als Conor na vijf jaar coke en alcohol dit opeens wintquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |