Ja. Die van de Plus zijn ook heerlijk, maar per kilo wel duurder.quote:
Het is de lekkerste diepvriespizza imo. Alleen moet je wel de witte 'kaas' er zoveel mogelijk vantevoren afhalen als hij nog bevroren is. Want die vieze sliertenzooi hoef ik niet.quote:
die zijn toch faillietquote:Op maandag 29 juni 2026 18:14 schreef Viesdik het volgende:
Bij butlul kan je soms 5 pizzas voor 1 euro kopen..
Nog nooit gegeten zeker en toch maar "nee" neerplempen.quote:
Plus heeft er altijd 3 voor ¤6.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. Die van de Plus zijn ook heerlijk, maar per kilo wel duurder.
Die van de AH zijn verrassend lekker. Heb @:hyaenidae en anderen er ook verslaafd aan gemaakt.
Ja, dat zijn die in de OP.quote:
Je moet toch wat als marketing afdeling als productontwikkeling met bagger aan komt zetten en management wil dat je het op de markt zet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:20 schreef Eightyone het volgende:
"Zoals ze die in Italië maken."
In Italië gebruiken ze ze als frisbee, richting je hoofd. Of zoiets.
Die Crosta is echt ranzig, check mijn review hierboven in dit zoppik. Duur staat niet gelijk aan lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:18 schreef ems. het volgende:
Alleen de allerduurste diepvriespizza's doen het nog voor mij juist. Crosta Mollica. Beter en goedkoper dan domino's en dan soort shit.
Niet iedereen heeft een pallet voor kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die Crosta is echt ranzig, check mijn review hierboven in dit zoppik. Duur staat niet gelijk aan lekker.
Nee dat blijkt maar weer, mensen die de pizza soberso uitmuntend vinden omdat duur.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een pallet voor kwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |