Engelse agenten hebben niet eens een wapen.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de engelse aanpak.
NWS / Stervend slachtoffer van steekpartij in VK opgepakt bij vragen hulpquote:Op maandag 29 juni 2026 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Engelse agenten hebben niet eens een wapen.
Dat ze schoten op de verdachten maakt het juist anti-Engels. Toch?
Maar toch pas later opgepakt.
Maar ze weten toch allang wat er ongeveer gebeurd is?
De gewone Engelse straatagent heeft idd geen vuurwapen.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Engelse agenten hebben niet eens een wapen.
Dat ze schoten op de verdachten maakt het juist anti-Engels. Toch?
Maar toch pas later opgepakt.
Maar ze weten toch allang wat er ongeveer gebeurd is?
Ja dat heeft er dus niks mee te maken.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
NWS / Stervend slachtoffer van steekpartij in VK opgepakt bij vragen hulp
Is dat nu bekend geworden?quote:
Ach laat die jongen toch lekker op z'n stokpaardje hobbelen .....quote:Op maandag 29 juni 2026 16:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat heeft er dus niks mee te maken.
De agenten schieten dus vermeend op vluchtende daders, niet op slachtoffers.
Ik las het net ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ach laat die jongen toch lekker op z'n stokpaardje hobbelen .....
---
In relevant nieuws:
RTL.de meldt dat de overleden slachtoffers 4 mannen en 1 vrouw zijn.
Dit zou de vermoedelijke vluchtauto zijn:
[ afbeelding ]
(neen niet dat busje rechts)
Als dit over schulden zou gaan sluit in het doden van personeel niet uit. Dat zagen we ook al eerder in Leiden hier toen Tareq onenigheid kreeg met zijn hulpverleners en wat colllega's daar aan zijn mes reeg.quote:Donderdag brak een grote vechtpartij uit bij een andere jeugdinstelling in de stad, dat meldt NDR Niedersachsen. Een ruzie over schulden zou uit de hand zijn gelopen. Het is nog onbekend of de twee incidenten met elkaar te maken hebben.
Geen idee, politiewoordvoerder heeft wel gezegd dat de 5 doden allemaal in het gebouw liggen.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik las het net ja.
Zouden het mensen zijn geweest die daar werkten ofzo? In dat huis voor jonge moeders.
Is een speculatie die in me opkomt.
Verdachten zijn een man en een vrouw.
En alle slachtoffers zijn familieleden?quote:Op maandag 29 juni 2026 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Familietragedie meldt de politie lees ik op ad.
Hoe kunnen er 3 mensen als dader bij betrokken zijn? Dat iemand verward is snap ik, maar drie op hetzelfde moment? Dat lijkt eerder op terrorismequote:Op maandag 29 juni 2026 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Naast de vermoedelijke schutter heeft de politie ook 2 andere verdachten aangehouden (RTL & Bild).
Nee dat kan niet, dat was al uitgeslotenquote:Op maandag 29 juni 2026 17:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kunnen er 3 mensen als dader bij betrokken zijn? Dat iemand verward is snap ik, maar drie op hetzelfde moment? Dat lijkt eerder op terrorisme
Het lijkt mij sterk dat ze de huidskleur benoemen.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dat was al uitgesloten
het is een familiedrama, dus kennelijk een blanke tokkiefamillie die verhaal is komen halen
Oh ik las ergens op fok, dat als het om een "familiedrama" gaat het om blanken gaatquote:Op maandag 29 juni 2026 17:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat ze de huidskleur benoemen.
Maar wat raar toch dat ze dan alledrie hun verstand kwijt zijn geraakt...quote:Op maandag 29 juni 2026 17:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dat was al uitgesloten
het is een familiedrama, dus kennelijk een blanke tokkiefamillie die verhaal is komen halen
Wat is er nou raar aan, 1 mafklapper schiet z'n geweer leeg en vlucht met iemand anders weg. Dan is het toch logisch dat er 1 dader is en de ander medeverdachte?quote:Op maandag 29 juni 2026 18:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat raar toch dat ze dan alledrie hun verstand kwijt zijn geraakt...
In Duitsland is dat een normale auto.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Bij Bild staat nog een foto van de auto van de dader(s).
Een mooie, hele dure Mercedes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |