Ja, hier komt het wel zo ongeveer op neer.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
Als ik nou ook een nietszeggende baan had waarbij nadenken niet nodig is was ik lekker opgebleven maar helaas.
Morgenochtend maar even proberen spoilervrij bij de samenvatting te komen.
Ook met mijn nietszeggende baan waarbij nadenken niet nodig is ga ik niet kijken hoor. Ik was vandaag toevallig dan thuisgebleven vanwege hevige buikkrampen, maar morgen ga ik wel weer nutteloos dagbesteden.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
Als ik nou ook een nietszeggende baan had waarbij nadenken niet nodig is was ik lekker opgebleven maar helaas.
https://www.nu.nl/wk-voet(...)len-is-ongezond.htmlquote:Op maandag 29 juni 2026 13:57 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen? Zelf haal ik gewoon even een nachtje door. 'T is toch maar een nachtje, maar hoor van mensen dat ze ook een vroege wekker gaan zetten.
Volgens mij is dat laatste niet goed voor je omdat je dan de volgende dag weer kut gaat slapen
[poll=10079]
Dan kan je an sich ook om 7 uur savonds naar bed vandaag en dan vroeg opstaan?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
Dat gaat sowieso gebeuren.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk morgenochtend wel of we nog in het toernooi zitten
Wat is dit dan?quote:
Dit wordt ook mijn aanpak. Gelukkig heb ik morgen niet al teveel uitdagende werkzaamheden. Dat kan ik ook half slapend wel.quote:
Dit ja, bij Tunesië wel gelukt via https://geenspoilers.nl/quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
poll is ongeldig want ik had al pollquote:Op maandag 29 juni 2026 13:57 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen? Zelf haal ik gewoon even een nachtje door. 'T is toch maar een nachtje, maar hoor van mensen dat ze ook een vroege wekker gaan zetten.
Volgens mij is dat laatste niet goed voor je omdat je dan de volgende dag weer kut gaat slapen
[poll=10079]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |