Ja, hier komt het wel zo ongeveer op neer.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
Als ik nou ook een nietszeggende baan had waarbij nadenken niet nodig is was ik lekker opgebleven maar helaas.
Morgenochtend maar even proberen spoilervrij bij de samenvatting te komen.
Ook met mijn nietszeggende baan waarbij nadenken niet nodig is ga ik niet kijken hoor. Ik was vandaag toevallig dan thuisgebleven vanwege hevige buikkrampen, maar morgen ga ik wel weer nutteloos dagbesteden.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
Als ik nou ook een nietszeggende baan had waarbij nadenken niet nodig is was ik lekker opgebleven maar helaas.
https://www.nu.nl/wk-voet(...)len-is-ongezond.htmlquote:Op maandag 29 juni 2026 13:57 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen? Zelf haal ik gewoon even een nachtje door. 'T is toch maar een nachtje, maar hoor van mensen dat ze ook een vroege wekker gaan zetten.
Volgens mij is dat laatste niet goed voor je omdat je dan de volgende dag weer kut gaat slapen
[poll=10079]
Dan kan je an sich ook om 7 uur savonds naar bed vandaag en dan vroeg opstaan?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
Dat gaat sowieso gebeuren.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk morgenochtend wel of we nog in het toernooi zitten
Wat is dit dan?quote:
Dit wordt ook mijn aanpak. Gelukkig heb ik morgen niet al teveel uitdagende werkzaamheden. Dat kan ik ook half slapend wel.quote:
Dit ja, bij Tunesië wel gelukt via https://geenspoilers.nl/quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
poll is ongeldig want ik had al pollquote:Op maandag 29 juni 2026 13:57 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen? Zelf haal ik gewoon even een nachtje door. 'T is toch maar een nachtje, maar hoor van mensen dat ze ook een vroege wekker gaan zetten.
Volgens mij is dat laatste niet goed voor je omdat je dan de volgende dag weer kut gaat slapen
[poll=10079]
gebruikersnaam kloptquote:Op maandag 29 juni 2026 16:51 schreef sleepingbeauty het volgende:
Als ik rond die tijd wakker word ga ik misschien wel kijken.
Wat meer keuzes had leuk geweest, niet gevote dus
Voor de geinteresseerden:https://www.rtvutrecht.nl(...)pexpert-legt-het-uit
Wie moet de eerste helft in goede banen gaan leiden als @GGMM en jij afwezig zijn? @Coco is er wel?quote:Op maandag 29 juni 2026 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als neutrale voetballiefhebber is dit een een interessante wedstrijd. Ik wil die echt wel zien (als Belg)
Aangezien Drie uur toch te vroeg is. ga ik alleen maar de tweede helft (+eventuele verlengingen en strafschoppen )meepikken. Daarna gaan arbeiden
Brazilië Japan kijken
Gaan slapen
Nederland Marokko 2e helft
Gaan werken
@ChevyCaprice als echt geen enkele WK mod aanwezig is (Als die er is)quote:Op maandag 29 juni 2026 18:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie moet de eerste helft in goede banen gaan leiden als @:GGMM en jij afwezig zijn? @:coco is er wel?
www.geenspoilers.nl (geen grap!)quote:Op maandag 29 juni 2026 14:03 schreef GGMM het volgende:
Nee helaas
Je bent een goed mensquote:
Er schijnt ook werk te zijn buiten kantoren.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef littlemindy het volgende:
Ergens is het best jammer dat het gros van Nederland 3 uur te vroeg vind.
Had ook best een speciaal moment kunnen zijn.
Hoe vaak in je leven maak je het nou mee dat je gezamenlijk 's nachts een wedstrijd kijkt?
Tuurlijk zijn er beroepen die echt door moeten lopen, maar let's face is: 80% van Nederland is "druk" met elkaar excelletjes met statusupdates mailen. Dat kan ook echt wel een dagje niet of wat minder.
Werk wat echt een uur of 4 uur niet kan doorlopen is vrij schaars.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er schijnt ook werk te zijn buiten kantoren.
Ik kan wel wat fabrieken opnoemen die ik niet stil zou zettenquote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Werk wat echt een uur of 4 uur niet kan doorlopen is vrij schaars.
Dat is vannacht he.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:06 schreef D. het volgende:
Is dat vannacht? Ik had ergens gehoord dat het dinsdagnacht was
Ja maar Duitsland danquote:
Nee, het is ochtend, middag, avond, nacht. Als je doorhaalt is het maandagnacht, als je de wekker zit is het dinsdagochtendquote:Op maandag 29 juni 2026 21:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is vannacht he.![]()
Een nieuwe dag begint met de nacht. Dus dinsdagnacht is van maandag op dinsdag.
Grappig. Mijn Google zegt dat het nacht, ochtend, middag, avond isquote:Op maandag 29 juni 2026 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het is ochtend, middag, avond, nacht. Als je doorhaalt is het maandagnacht, als je de wekker zit is het dinsdagochtendImho
Google zegt ook: Dinsdagnacht is de nacht die volgt op de dinsdag. Dit is de nacht van dinsdag op woensdag.
Jouw Google is defectquote:Op maandag 29 juni 2026 21:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Grappig. Mijn Google zegt dat het nacht, ochtend, middag, avond is
Dus jouw Google vindt Oudejaarsnacht de nacht van 30 op 31 december?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Grappig. Mijn Google zegt dat het nacht, ochtend, middag, avond is
Nee, maar hij vindt wel dat een etmaal met de nacht begint.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:45 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dus jouw Google vindt Oudejaarsnacht de nacht van 30 op 31 december?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |