Ze doen daar niet aan temperatuurvariatiequote:Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel al heb ik zelf het liefste onder de 25.
Als de nachten maar wat afkoelen dan is het wel lekker
O dan zit je goed met een airco.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze doen daar niet aan temperatuurvariatie
Maar de kamer heeft airco, dus boeiuh. En overdag gewoon het zwembad in. Misschien ook een keer de zee in, schijnt leuk te zijn om te snorkelen aldaar. Maar ben geen zeewaterfan.
O jee ben je wel thuis?quote:
Wat een klapmongoolquote:Op maandag 29 juni 2026 13:49 schreef DJMO het volgende:
Het moet godverdomme niet gekker worden. Ik kom thuis, is m'n loodzware plantenbak met olijfboom die al jaren bij m'n voordeur staat, verdwenen. Camerabeelden uitgelezen, en heb een hele duidelijke video waarin te zien is dat een man gekleed in een blauw shirt met het woord Breda erop, en een keppeltje op zijn hoofd, de bak met boom en al van twee hoog naar beneden smijt.
In de video is ook nog duidelijk te zien dat er iemand bijna werd geraakt door de pot. Ik heb nu een getuigenoproep op Facebook geplaatst, in de hoop in contact te komen met die persoon.
[ afbeelding ]
Het zou te kunnen kwalificeren zijn als poging tot doodslag, geen moord.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een klapmongool
Was er iets kort geleden veranderd dat je niks meer buiten mocht hebben voor de deur? Dat is in veel appartementgebouwen de laatste jaren, ineens mag niks meer op last van brandweer of gemeente.
Misschien wilde deze mongool het heft in eigen handen nemen en het zelf even verwijderen ipv je erop te wijzen en netjes vragen.
En poging tot moord
Ik heb als allereerste m'n advocaat gemaild met de vraag wat ik moet doen. Daarom voorlopig ook een onherkenbare foto van de man online geplaatst.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:06 schreef Dotteke het volgende:
Je kan de woningbouw bellen en vragen, maar lijkt mij stug dat ze het dan zo doen eerlijk gezegd
Afwachten dan maarquote:Op maandag 29 juni 2026 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb als allereerste m'n advocaat gemaild met de vraag wat ik moet doen. Daarom voorlopig ook een onherkenbare foto van de man online geplaatst.
Dan nog doe je dat niet toch. Rara lui lopen er rondquote:Op maandag 29 juni 2026 14:18 schreef StevenHyde het volgende:
Viel hij over die pot heen waardoor hij boos werd (en ten onrechte dat ding naar beneden gooide)?
Nee. Je ziet hem duidelijk heen en weer lopen, aanbellen, en toen ik niet opendeed pakte hij die pot op om naar beneden te gooien.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:18 schreef StevenHyde het volgende:
Viel hij over die pot heen waardoor hij boos werd (en ten onrechte dat ding naar beneden gooide)?
Hij belde net. Hij gaat contact opnemen met de advocaat van de woningstichting, en daarna belt hij me terug.quote:
Ik woon aan het eind van de galerij. Twee hoog zonder lift. Daar kom je niet met een rolstoel.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:23 schreef Soury het volgende:
Iemand in een rolstoel die het spuugzat was? Zo breed is het daar niet.
Oh nee dat wordt een beetje lastig.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik woon aan het eind van de galerij. Twee hoog zonder lift. Daar kom je niet met een rolstoel.
Gelukkig kan ik de metro nog nemenquote:Op maandag 29 juni 2026 14:09 schreef DJMO het volgende:
https://www.dehavenloods.nl/lees/65709
@:hemarookworst
na het bloempotsmijten?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij belde net. Hij gaat contact opnemen met de advocaat van de woningstichting, en daarna belt hij me terug.
Via Facebook al wel te horen gekregen dat iemand met een bakfiets de politie schijnt te hebben gebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |