Dat is wel lekker.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan heel goed tegen warmte, maar zelfs ik vond dit te warm
En dan heb ik nog het geluk dat wij een boot hebben, dus we topten elke dag eerder met werken en dan gingen we lekker het water op, zodat we regelmatig een plons konden nemen.
Heb jij het overleefd?
nx. Had van de week een kruikje met 4 flessen bevroren water voor de ventilator gezet. Maar door de warmte allemaal condens op de flesjes Zag ineens een hele grote plas water op de grond. Kon ik met die warmte gaan dweilen. Lol.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:08 schreef DJMO het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1DB9phE5UV/
@:dotteke
Snap ik, rustig aan Dotquote:Op maandag 29 juni 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker.
Ik heb het overleefd maar heb nu een energielevel van 0
Doe ik ook, zit alleen maar bij de eettafel te bolken en puzzels te makenquote:
Helder lichtjequote:
Puzziequote:
Hoe is't?quote:
Relaxed wel, helemaal nu de temperatuur wat beter te doen isquote:
Ik ben al half in vakantiemodus, maar moet nog t/m donderdag werken.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Relaxed wel, helemaal nu de temperatuur wat beter te doen is![]()
Met jou?
Is het waar je op vakantie gaat wel warmer?quote:Op maandag 29 juni 2026 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben al half in vakantiemodus, maar moet nog t/m donderdag werken.
Hier gelukkig geen last van temperatuur, hele vorige week regen en rond de 12 graden gehad, weekend was wel warm met rond de 20, maar nu weer regen en 15. Ik vind het heerlijk, en al helemaal omdat ik er vanochtend wel aan dacht om een paar schoenen aan te trekken die waterdicht zijn
quote:Op maandag 29 juni 2026 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben al half in vakantiemodus, maar moet nog t/m donderdag werken.
Hier gelukkig geen last van temperatuur, hele vorige week regen en rond de 12 graden gehad, weekend was wel warm met rond de 20, maar nu weer regen en 15. Ik vind het heerlijk, en al helemaal omdat ik er vanochtend wel aan dacht om een paar schoenen aan te trekken die waterdicht zijn
Jawel, 27/28 graden.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het waar je op vakantie gaat wel warmer?
Dat gaat nog wel al heb ik zelf het liefste onder de 25.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |