Oh wat erg dat we niet juichen voor het land dat ons het meest laat betalen voor brandstof, energie en voedsel.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Ik dacht dat hij het land uit moest eigenlijk
Ik dacht 'm niet te kennen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Ik dacht dat hij het land uit moest eigenlijk
Dit lijkt mij voldoende motivatie om mensen als jijzelf met enige argwaan te aanschouwen; daar je hier een leven lang een buurman, collega en clubgenoot bent, maar wanneer de tijd daar is en de nood hoog er geen loyaliteit is.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, als Nederland en Spanje ooit in oorlog raken ga ik ook kritisch kijken naar wie de schuldige is en voor wie ik ben. Dat lijkt me niet zo vreemd als je met beide landen een binding hebt.
Maar in tegenstelling tot wat Rinus M. ooit beweerde is voetbal géén oorlog.
Dat hebben we al eens gedaan. Duurde 80 jaar. Nou ja, eigenlijk 68, er zat 12 jaar Bestand in.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, als Nederland en Spanje ooit in oorlog raken ga ik ook kritisch kijken naar wie de schuldige is en voor wie ik ben. Dat lijkt me niet zo vreemd als je met beide landen een binding hebt.
Maar in tegenstelling tot wat Rinus M. ooit beweerde is voetbal géén oorlog.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |