Je gaat in de spiegel kijken?quote:
Dat zijn ze dus niet. Alleen als het medisch strikt noodzakelijk is.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn wel makkelijk met voorschrijven. Hier is dat echt niet zo
jaja grappemaakster, the decent, zoek het maar op, ik vond het eentje van de betere horor/adventure wel.quote:
Dit vind ik een hele lieve opmerkingquote:
Ik hou niet van horror. Wel van de geestenwereld en magie.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
jaja grappemaakster, the decent, zoek het maar op, ik vond het eentje van de betere horor/adventure wel.
Lach je mij nu uitquote:
Hey Kreequote:
dan is dit niet de film voor jou iigquote:Op zondag 28 juni 2026 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hou niet van horror. Wel van de geestenwereld en magie.
vragen aan de vakantieman of die op vakantie gaatquote:
mooie extra inkomtenbron voor Danny naast het forumquote:Op zondag 28 juni 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Leuk handeltje ook in pillen. Interessante docu op NPO: Danny en de medicijnmaffia
Zo min mogelijk medicijnen moeten slikken gun ik iedereenquote:
Genoeg gebruikers iigquote:Op zondag 28 juni 2026 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie extra inkomtenbron voor Danny naast het forum
Zeven heb ik al gezien. Als je tenminste de film bedoelt waarin will Smith zelfmoord pleegt door in een ijsbad met kwallen te gaan liggen nadat hij 112 heeft gebeld.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
dan is dit niet de film voor jou iig
beetje van scify dan en lastig te begrijpen films ben jij dan?
Kijk "the game". of "s7even"
wegkijk filmpje met B budget maar de moeite. "time trap"
Het probleem is alleen een therapie residentie depressie. Kun je je @sinterklaaskapoentje nog herinneren?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo min mogelijk medicijnen moeten slikken gun ik iedereen
en nu breken ze de stad af?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:35 schreef ToT het volgende:
Ik geef geen kut om voetbal, maar Boston is helemaal leeggezopen door de Engelsen en de Schotten!Er is geen pilsje meer te vinden daar!
Volgens mij schijnt het allemaal heel erg mee te vallen. De Amerikanen zijn dol op de Europeanen in het algemeen nu!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |