Ik had het niet verwacht, maar het is best rustig, en ik ben meer dan tevreden met een top 10 notering.quote:
Ik hoop voor jou dat je er niet in zit.quote:
En nu? Te laat op je werk?quote:Op maandag 29 juni 2026 08:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar ik kan pas 9.15 de trein pakken
Overmacht doe je idd niks tegen. Gelukkig kun je het simpel aantonen.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja moet er 10u zijn, maar doe ik niks aan
* DJMO geeft een schroevendraaier aanquote:Op maandag 29 juni 2026 08:54 schreef Fogel het volgende:
Mijn werkmotivatie is niet erg hoog vandaag
Goed planquote:
Vertel.quote:
Omreizen met tram en metro en de tram heb ik dan door onoplettendheid gemistquote:
Ach ja. Als je dan toch al te laat bent maken die 10 minuten extra ook niet meer uit. Toch?quote:Op maandag 29 juni 2026 09:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omreizen met tram en metro en de tram heb ik dan door onoplettendheid gemist
Ben net wakker, was in een keer zo moe ben op de bank gaan liggen tegen 7.15 uur en werd om 9 uur wakker van de medicijnen wekker. En ben nog moequote:
Meer, want omreizen.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. Als je dan toch al te laat bent maken die 10 minuten extra ook niet meer uit. Toch?
Warmte maakt moe, en als je dan ook nog een fysiek niet goed kan bewegen om die moeheid te verdrijven wordt het lastig. Rustig aan doen, of toch maar een nachtje hotel in de buurt zoeken met een kamer met airco.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben net wakker, was in een keer zo moe ben op de bank gaan liggen tegen 7.15 uur en werd om 9 uur wakker van de medicijnen wekker. En ben nog moe
Vergeet je niet om geld terug bij vertraging aan te vragen?quote:
Gaat niet, want was überhaupt niet op een treinstation geweestquote:Op maandag 29 juni 2026 09:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergeet je niet om geld terug bij vertraging aan te vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |