abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8738570
Wij hebben sinds vandaag een andere auto: een Ford Mondeo station. Helaas heeft hij geen trekhaak, en daarom vroeg ik mij af:
- wat kost een trekhaak monteren ongeveer?
- waar kan ik dat het beste laten doen (de merkdealer kan natuurlijk altijd, maar is dat ook het beste? Kan het niet "gewoon" bij Kwikfit, of ergens anders?)

Graag tips!

pi_8738738
No offence, maar dit kun je enorm makkelijk zelf doen als je een redelijk nieuwe auto hebt

Vaak liggen alle kabels al klaar en zijn de gaten voorgeboord

Trekhaak merk : Brink natuurlijk:)

pi_8738740
loop eens binnen bij de Ford dealer, die zal je wel kunnen helpen denk ik
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  woensdag 26 februari 2003 @ 21:54:22 #4
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_8738837
Heb zelf eens een trekhaak laten monteren onden een peugeot 106 en dat kostten me geloof ik ongeveer 200 gulden inclusief de trekhaak natuurlijk.

Mijn pa heeft een keer achteraf een trekhaak onder zijn mercedes laten zetten en hij was bij 1500 piek kwijt als ik het me goed herinner.

Ik denk dus dat het een beetje aan type auto en bouwjaar ligt.

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_8738989
op http://www.brinkweb.com staan handleidingen voor het monteren van trekhaken voor diverse merken auto's
pi_8739007
Gewoon bij een normaal autobedrijf er een Brink trekhaak onder laten zetten. Dat is verreweg het goedkoopste, en dan zit er ook een goed merk trekhaak onder. Bij de merkdealer wordt je alleen maar afgezet met zoiets. Trekhaak is trekhaak, en brink is een goed merk!
pi_8746603
Ruil die Ford in tegen een Volvo S60 dan neem je er 1 met een automatisch uitschuifbare.. nergens problemen mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')