SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
dik 30 graden en volle zonquote:
Op zich klopt het wel. 37 graden en hoge vochtigheidsgraadquote:Op zondag 28 juni 2026 14:59 schreef INViCTuS het volgende:
Kutzomer? Kut zomer is te bewolkt, fris en nat. Dat is het niet echt, hè
Kutzomer ja. Echt genieten afgelopen tijd jaquote:Op zondag 28 juni 2026 14:59 schreef INViCTuS het volgende:
Kutzomer? Kut zomer is te bewolkt, fris en nat. Dat is het niet echt, hè
Ik ga in het najaar ook zeker alles op een rijtje zetten en er een aanschaffen. Er zitten nog veel vraagtekens met onder andere de indeling van mijn appartement, maar dat is offtopic. Punt blijft dat het in warme woningen eigenlijk gewoon een must is geworden voor zomers als deze. Zeker nu iedereen weer weet waar ze aan toe zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:02 schreef DutchBlend het volgende:
Compleet gesloopt van de afgelopen dagen. Het was puur overleven. Mobiele airco's zijn wel echt terrein aan t winnen nu
Meer een mooie luxe. Genoeg andere manieren om er mee om te gaan.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:20 schreef kilon het volgende:
Punt blijft dat het in warme woningen eigenlijk gewoon een must is geworden voor zomers als deze.
Idem.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:02 schreef DutchBlend het volgende:
Compleet gesloopt van de afgelopen dagen. Het was puur overleven. Mobiele airco's zijn wel echt terrein aan t winnen nu
Same, wanneer het weer een beetje in voorraad is en de prijzen wat normaler gaan doen ga ik ook voor een goeie.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:02 schreef DutchBlend het volgende:
Ik ook al. Paar dagen deze week ook super warm lichaam, misselijk en zo moe.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Idem.
Ik voel me wat koortsig, ondanks dat mijn oorthermometer maar +/- 37,4 aangeeft.
Heel stabiel op de benen sta ik iig niet.
Airco is by far de beste oplossing: effectief, werkt direct, instelbaar en als bonus kun je nog verwarmen en daarmee op je energierekening besparen (de zomerkosten compenseren).quote:Op zondag 28 juni 2026 15:24 schreef lbosse het volgende:
[..]
Meer een mooie luxe. Genoeg andere manieren om er mee om te gaan.
Ik ook want volgens weeronline gaat het vanaf 8 juli weer omhoog. Verder kan je het niet zien.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:11 schreef Isane het volgende:
Ik ben blij dat ik 2 maanden geleden een airco heb laten installeren
Ik voel het vooral vandaag pas.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook al. Paar dagen deze week ook super warm lichaam, misselijk en zo moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |