Kassie wijlenquote:
Gelukkig hier nog weinig van te merken. Ook juni wordt een te natte maandquote:Op zondag 28 juni 2026 15:27 schreef Scjvb het volgende:
Wellicht iets betere temperaturen aankomende week. Echter heeft de droogte voorlopig nog wel een stevige voet in de aarde, zo te zien.
[ afbeelding ]
De extremen worden groter. Afgelopen week ook niet per se kei hard genoten ofzo. Maar de eerste 2 weken waren ook vrij waardeloos aan de andere kant.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kutzomer ja. Echt genieten afgelopen tijd ja
Ligt uiteraard aan de woning, maar ik heb het hier nonstop in slaapkamers op 22 a 23 gehouden met airco. Beneden is het uiteindelijk gestegen naar 26, zolder 30 maar dat laatste is niet erg.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Airco is by far de beste oplossing: effectief, werkt direct, instelbaar en als bonus kun je nog verwarmen en daarmee op je energierekening besparen (de zomerkosten compenseren).
Lange termijn ook - indien mogelijk - groen en bomen aanleggen.
Belangrijk is wel om aan goede zonwering te doen, maar dat heeft niet heel veel effect als je een week als deze hebt (10+dagen op rij tropisch). Dan liopt je huis geeoon vol met warmte, zeker als je veel zon op je gevel hebt.
Ja nou, dan zijn we er toch: kutzomerquote:Op zondag 28 juni 2026 16:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De extremen worden groter. Afgelopen week ook niet per se kei hard genoten ofzo. Maar de eerste 2 weken waren ook vrij waardeloos aan de andere kant.
Hier ook, hoor. Best lang met zonwering onder de 24 kunnen houden, maar nu 25, heb mij laten vertellen dat dat komt omdat de hitte eenmaal in de stenen gevel kruipt, krijg je er niet eentweedrie uit.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:17 schreef Discombobulate het volgende:
Van 25 naar 26,5 in een halve dag. Terwijl het buiten lang niet zo warm was als voorgaande dagen.
Nah, zijn nog geen maand onderweg. Komende week ziet er alweer stukken beter uitquote:Op zondag 28 juni 2026 16:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja nou, dan zijn we er toch: kutzomer
Daar zit vannacht nog niet bij.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:27 schreef Scjvb het volgende:
Wellicht iets betere temperaturen aankomende week. Echter heeft de droogte voorlopig nog wel een stevige voet in de aarde, zo te zien.
[ afbeelding ]
Veel te weinig afkoeling lijkt het. En vermoedelijk zowaar weer tropisch over een week. Gewoon dikke baggerquote:Op zondag 28 juni 2026 16:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nah, zijn nog geen maand onderweg. Komende week ziet er alweer stukken beter uit
Wel tot 11 juli wel betere nacht temperaturen. Dan kan je tenminste in de nacht koelen en overdag alles dicht.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Veel te weinig afkoeling lijkt het. En vermoedelijk zowaar weer tropisch over een week. Gewoon dikke bagger
Juni sowieso!quote:Op zondag 28 juni 2026 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gelukkig hier nog weinig van te merken. Ook juni wordt een te natte maand
Maar ik wil gewoon lekker buiten zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:08 schreef Servicemonster het volgende:
[..]
Wel tot 11 juli wel betere nacht temperaturen. Dan kan je tenminste in de nacht koelen en overdag alles dicht.
https://budgetcrematie.nl/uitvaart-regelenquote:Op zondag 28 juni 2026 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Mijn lichaam is van streek. Voel me niet zo ok. Al die warmte. Ben ook heel moe. Mag echt hopen dat het niet weer 35 gaat worden.
Wat zijn we weer grappig.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://budgetcrematie.nl/uitvaart-regelen
Bedank me later
Idd. En als het meezit daarop een 'normale' hittegolf en geen tweede superhittegolf.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:08 schreef Servicemonster het volgende:
[..]
Wel tot 11 juli wel betere nacht temperaturen. Dan kan je tenminste in de nacht koelen en overdag alles dicht.
Join the club.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Mijn lichaam is van streek. Voel me niet zo ok. Al die warmte. Ben ook heel moe. Mag echt hopen dat het niet weer 35 gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |