Dat wel maar om iets op reddit te vinden vind ik niet te doenquote:
Ik zocht iets anders, maar kreeg aan de zijkant andere draadjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wel maar om iets op reddit te vinden vind ik niet te doen
Dat is ook weer zo. Mijn zoon zegt al een paar jaar waarom ik niet op reddit post ipv FOK!quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zocht iets anders, maar kreeg aan de zijkant andere draadjes.
Soms is dat leuk
Wat zeg jij dan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Mijn zoon zegt al een paar jaar waarom ik niet op reddit post ipv FOK!
Nou ja , ik baal al paar jaar over hoe het er op FOK! aan toe gaat , dus in vergelijking met een aantal jaren geleden kom ik hier heel weinig, en ook steeds de twijfel of ik hier nog wel wil zitten speelt regelmatig op. Mijn zoon zat eerder op FOK! dan ik en die is er al jaaaaren klaar meequote:
oh fingers crossed for a very good result!!!quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee die heeft toetsweek en is aan het leren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
oh fingers crossed for a very good result!!!![]()
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Die Pooh is bezeten, hoe die zijn hoofd en lichaam draaitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |