Helleuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Helleu![]()
Ook uit bed gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Groetjes aan je Schotse Hooglander.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer Steven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier ging hij helemaal los terwijl hij het weerbericht aan het luisteren was. Wel toepasselijk met deze weken
Eigenlijk best wel, had gister nog een betere maar toen was je er niet.quote:
Nee toen was mijn batterij op 6% denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel, had gister nog een betere maar toen was je er niet.
quote:
Ja die mooierd met zijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groetjes aan je Schotse Hooglander.
Prachtige dieren overigensquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groetjes aan je Schotse Hooglander.
Je bent/was bij de pinken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prachtige dieren overigens![]()
Die heb je wel in CuijkHier staan ook leuke pinken of kalfjes
Ik weet niet precies wanneer een kalf een pink is , heeft met de leeftijd te makenquote:
Ja. Maar je kent de uitdrukking?quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer een kalf een pink is , heeft met de leeftijd te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |