euhm hem legendarische maken zodat hij tot zijn 80e in reclames kan verschijnen en als bobo overal prominent aanwezig is ?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:38 schreef thedeedster het volgende:
Tijd om uit die corrupte FIFA te stappen en een nieuwe wereldbond op te richten.
Ik ga ook aangifte doen.quote:
Gaat niet eens worden aangenomen. Als ik kom kan ik het ook vergeten.quote:
De scheidsrechter had de VAR evengoed gevolgd zoals hij al deed en hoewel ik het geen strafschop vond had hij die beslissing ook niet ingetrokken want er was contact.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
Het blijft ontzettend amateuristisch dat voetbal niet de var van hockey en rugby heeft overgenomen, waar teams ook zelf een var-review mogen aanvragen.
Beetje kinderachtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een heerlijke tranen weer. Dank daarvoor! Messi is de absolute goat. GOAT.
Noem het tegenwicht aan de complotgekkies.quote:
Huul’nnnnnquote:
Voor het eerst dit toernooi ook dat ze alle 5 uit hetzelfde land komenquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:01 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Frankrijk moet uitkijken, die Argentijnse scheidsrechters willen hen niet als tegenstander in de finale tegen Messi
Dit kan toch niet? Doe dan scheidsrechters uit een land wat er al uitligt en niet tegen 1 van deze 2 landen heeft gespeeld. Wat een farce.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:01 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Frankrijk moet uitkijken, die Argentijnse scheidsrechters willen hen niet als tegenstander in de finale tegen Messi
Van mij mag ie een geit zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Noem het tegenwicht aan de complotgekkies.
Messi=GOAT
Gewoon ronduit schaamteloos.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:01 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |