Dat is dus wat ik hoor. Denk steeds dat het aan mij ligt.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
ik blijf de andere stages horen in de breakdowns al is het minder erg dan eerst
lol je ontkomt nergens aan de Bolkquote:Op zondag 28 juni 2026 14:06 schreef Fogel het volgende:
Wingspan bolkt me!
[ afbeelding ]
Ik heb geen RS knop want ik gebruik geen xbox controller op mijn PC. Waar ik ook op klik, ding wil niet verder
Welkom.quote:
quote:
Vliegt voor bij he zo weekquote:
Overdag hou ik het wel uit hoor, zitten achter de laptop of liggens op de bank met 4 ventilators aanquote:Op zondag 28 juni 2026 14:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dot is het nu wat beter uit te houden of nogwel warm?
Morgen gaat het beter te doen zijn voor je. Ja hier echt heel slecht geslapen afgelopen nacht. Maar komende nacht wordt het wel koeler, dus dan gaan we waarschijnlijk weer boven slapenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overdag hou ik het wel uit hoor, zitten achter de laptop of liggens op de bank met 4 ventilators aan
De nachten zijn een hel. Het is hier trouwens nog steeds 31 graden niet veel afgekoeld na de onweer en regen.
Bij jou dan, nog steeds slapen in de woonkamer?
Het nadeel is dat de warmte nog in het huis zit, vanmorgen was het ook 20 graden buiten heb alles wat maar open kon aan ramen en deuren open gehad het is zeggen en schrijven een halve graad afgekoeldquote:Op zondag 28 juni 2026 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Morgen gaat het beter te doen zijn voor je. Ja hier echt heel slecht geslapen afgelopen nacht. Maar komende nacht wordt het wel koeler, dus dan gaan we waarschijnlijk weer boven slapen
ik hou van deze melodie, tot nu toe mijn favo nieuwe trance track (Daxson - Aurora)quote:
Sorry maar ik zoek even en zie 2825 staan.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hou van deze melodie, tot nu toe mijn favo nieuwe trance track (Daxson - Aurora)
quote:Op zondag 28 juni 2026 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry maar ik zoek even en zie 2825 staan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 juni 2026 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is trouwens mash-up die ze afspeelde, maar daar zat bovengenoemde track dus bij
#metoo.quote:
Ijs blokjes of vanille ijs of zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |