Is lekker, maar heb toch liever atjar tjampoer. Maar ik ook regelmatig zelf.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog een gesealde zak zelfgemaakte kimchi in de groentela liggen. Wilde er gisteren nog wat bij doen, maar ben het compleet vergeten.![]()
Kijk, dat kan ik dan wel en lust het ookquote:Op zondag 28 juni 2026 13:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is lekker, maar heb toch liever atjar tjampoer. Maar ik ook regelmatig zelf.
En die is niet eens een hele goede, gepasteuriseerd dus geen probiotica. Heb weleens verse gekocht in een Koreaanse winkel, die smaakt toch veel beterquote:Op zondag 28 juni 2026 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
En een potje van Kesbeke zit rond de 5 euro.
Is echt een verschil. En goedkoper ook nog.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En die is niet eens een hele goede, gepasteuriseerd dus geen probiotica. Heb weleens verse gekocht in een Koreaanse winkel, die smaakt toch veel beter
Ik roer er ook altijd een klein beetje saeujeot doorheen vóór het fermenteren.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt een verschil. En goedkoper ook nog.
ff gegoogled. Garnalenpasta. Zo heel af en toe wel eens lekker ja!quote:Op zondag 28 juni 2026 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik roer er ook altijd een klein beetje saeujeot doorheen vóór het fermenteren.
De garnaaltjes zijn heel, geen pasta. Maar het zit in de buurt.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
ff gegoogled. Garnalenpasta. Zo heel af en toe wel eens lekker ja!
Je zelf trakteren is nooit verkeerdquote:Op zondag 28 juni 2026 13:24 schreef Fogel het volgende:
Steam lokt met aanbiedingen en ik ben erin getrapt. Wingspan gekocht. Wilde ik al langer als bordspel hebben, maar eerst maar eens fatsoenlijk digitaal leren.
O niet in de stad?quote:
Jezelf te vaak trakteren kan wel verkeerd gaanquote:Op zondag 28 juni 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zelf trakteren is nooit verkeerd
[..]
O niet in de stad?
Ach zolang je niet in de min komt, je vaste lasten kan betalen en kan eten gewoon doenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jezelf te vaak trakteren kan wel verkeerd gaan
Tijdelijk in de min wel, want met credit card betaaldquote:Op zondag 28 juni 2026 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach zolang je niet in de min komt, je vast laten kan betalen en kan eten gewoon doen
Dat is iets wat ik nooit doe, in de min gaan staan ook niet tijdelijk omdat ik geen buffer heb.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tijdelijk in de min wel, want met credit card betaald
(maar ik betaal altijd 100% zogauw de rekening komt, aan mij verdienen ze geen rente)
Ik gebruik geen geld wat ik niet heb. Buffer is aanwezigquote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik nooit doe, in de min gaan staan ook niet tijdelijk omdat ik geen buffer heb.
Nu is mijn inkomen ook heel anders dan dat van jou natuurlijk
Nou mooi toch, dan lekker je zelf een cadeautje doen als dat kan, helemaal niets mis meequote:Op zondag 28 juni 2026 13:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruik geen geld wat ik niet heb. Buffer is aanwezig
Ik weet alleen mijn eigen inkomen, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik zie het niet als cadeau eigenlijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou mooi toch, dan lekker je zelf een cadeautje doen als dat kan, helemaal niets mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |