Hey Simon, leuk je weer te zienquote:
Ziet er goed uit dat ontbijt jammie jammiequote:Op zondag 28 juni 2026 09:21 schreef DJMO het volgende:
In het weekend is het ontbijt van 7 tot 11, het zwembad is al vanaf 7 uur open en we hoeven pas om 12 uur uit te checken. Echt. Deze accommodatie komt boven aan m'n lijstje met favoriete bestemmingen als tussenstop (voor een lange vakantie ook wel geschikt, maar Aken is verder niet zo bijzonder op de Dom na dan)
Hey Lafquote:
Ben je niet op de stenenvloer gaan liggenquote:Op zondag 28 juni 2026 09:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben uiteindelijk bij mama op de zetel in slaap gevallen
Te warm bij mij
Nee helaas nietquote:Op zondag 28 juni 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je niet op de stenenvloer gaan liggen
quote:
Living the good life.quote:
Ligt ook een beetje hard he.quote:
Ja. Is serieus genot dit.quote:
Dan is de tweede toch al koud als je de eerste op hebt?quote:Op zondag 28 juni 2026 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik pak altijd 2 kopjes koffie tegelijk
Gelukkig maar. zonde van je energie om boos te zijnquote:
Ik ben nog steeds op zoek naar een nitendo nes.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:50 schreef laforest het volgende:
Ik ben vrolijk. Met William-Alexander ben ik samen een nieuwe game aan het kiezen.
Een mini heeft standaard een hdmi aansluiting... wat voor mini is dat? Wel een officiële?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een nitendo nes.
IK heb 2x mini gekocht 2 jaar geleden maar die doet het niet op de nieuwste tv's
Ik was altijd gek op Mario spelletje, de eerste niet de nieuwste
Maar heb er toen twee gekocht en paassen allebei niet o de tv
Niet als je het snel opdrinkt.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is de tweede toch al koud als je de eerste op hebt?
Je hebt laatst een nieuwe tv gekocht. Werken ze het daar ook niet?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een nitendo nes.
IK heb 2x mini gekocht 2 jaar geleden maar die doet het niet op de nieuwste tv's
Ik was altijd gek op Mario spelletje, de eerste niet de nieuwste
Maar heb er toen twee gekocht en paassen allebei niet o de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |