nee hij was het strand aan het bolken zo te lezenquote:
Dat denk ik niet dat GG op het strand zitquote:Op zondag 28 juni 2026 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hij was het strand aan het bolken zo te lezen
Strand is hier nog een aardig eindje vandaan.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet dat GG op het strand zit
Daar zit een bijsmaak aanquote:
Klopt, 30 graden bij deze oudere is het binnen. Dus goed drinken en ijsjes gevenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O doe voorzichtig het is nog warm, werkse Drakin
Toch te warm?quote:
Hey Homijnquote:
Die hebben wel in de gaten dat het zo warm is. Bij mijn dochter hebben sommige het gewoon koud en hebben een vestje aan.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, 30 graden bij deze oudere is het binnen. Dus goed drinken en ijsjes geven
O niet lekker dus?quote:
Klopt, deze lag nog onder een dekbedquote:Op zondag 28 juni 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben wel in de gaten dat het zo warm is. Bij mijn dochter hebben sommige het gewoon koud en hebben een vestje aan.
Onvoorstelbaar he
Niet als het van de koe komt en geen melk isquote:
Soort van geel ijsje.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet als het van de koe komt en geen melk is
Is het bij jullie dan afgekoeld, hier is het nog steeds 1 gradenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, deze lag nog onder een dekbed![]()
Toch even verholpen en ramen open gedaan. Warmte is niet goed en dat hebben ze zelf helemaal niet in de gaten.
Ramen gaan dicht als ik weer ga, dan zal het vast ook frisser en ietsjes koeler zijn.
O lolquote:Op zondag 28 juni 2026 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet als het van de koe komt en geen melk is
Een bruin wit kalfjequote:Op zondag 28 juni 2026 16:41 schreef mario390 het volgende:
weten julie wat bij en koe heruitomt wat bruinwijsgefleckt is?
Wat gezel ook voor @Robquote:Op zondag 28 juni 2026 16:42 schreef DJMO het volgende:
Zo. Heb het boek Spookologie uit. In twee dagen uitgelezen, over eigelijk in cia 8 uur tijd, verdeeld over 2 dagen in de auto.
Ontzettend leuk om te lezen wel.
Was het zo spannend?quote:Op zondag 28 juni 2026 16:42 schreef DJMO het volgende:
Zo. Heb het boek Spookologie uit. In twee dagen uitgelezen, over eigelijk in cia 8 uur tijd, verdeeld over 2 dagen in de auto.
Ontzettend leuk om te lezen wel.
Welnee. Het is een beschrijving over hoe je geesten en spoken kunt onderscheiden 3n herkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |