Ja gaat soms echt ff rap met die wind, die hier weer weg is.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:36 schreef ACT-F het volgende:
De ramen waaien nog net niet uit hun sponningen. Wat een woei!
Ik zie nu pas dat er een rolwolk over trekt. Was moeilijk te zien in het donker.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja gaat soms echt ff rap met die wind, die hier weer weg is.
Hier op de Zuid-Veluwe weinig echte donder.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:37 schreef heywoodu het volgende:
Tyfus hey, als je niet van harde knallen hoort is dit niet fijn
Slapen is toch geen optie, dus dan maar uit het zolderraam kijken met Sabaton op de koptelefoon
Alles zit nu half uurtje dicht, aircos uit, gelijk 2 graden erbij boven.....quote:Op zondag 28 juni 2026 03:30 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Je voelt t gelijk weer opwarmen. Gadver
Ja dat was echt een schrik actie. Wonderlijk genoeg hoor ik geen sirenes dus hopelijk ok.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Weeronline zegt dat er hier zo nog een stuk komt, volgens buienradar was dit het. Ik stem buienradar.. al leek het weg en hoor ik nu toch weer wat, doos kan zomaar dat er nog wel wat komt.
Sterkte MissHobje! Ik zou me helemaal de tering schrikken als dat bij mij gebeurde.
Noord-Veluwe gaat helemaal los nu.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier op de Zuid-Veluwe weinig echte donder.
Ja mooi he..die zag je heel mooi aankomen.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er een rolwolk over trekt. Was moeilijk te zien in het donker.
Het activeert steeds als een malle bij de grotere wateren. En @Geschiedkundige krijgt ook eindelijk verkoeling.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:43 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Lightningmaps is het al voorbij....ja, nee![]()
Groetjes uit Bastogne.
Komt nog meer aanquote:Op zondag 28 juni 2026 03:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
EN dat was onweersbui nummer 2rake klappen, en nu zojuist opnieuw een inslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |