Echt horror! Sterkte ik ben 1.5 graad gezakt voor zover het houdt nu de ramen weer ff dicht zijn. Komende week koelen wat je koelen kunt. Of mobiele airco ofzo? Voor mij helaas geen optie. En vermoedelijk de 8e krijg ik een operatie aan mijn hand..dikke pret die hete dagen not!quote:Op zondag 28 juni 2026 11:02 schreef Mykonos het volgende:
Warmer dan ooit in de woonkamer hier. En je krijgt de warmte amper uit mijn flat. Tegen de tijd dat ik het van 31 naar 26 of 27 heb is de volgende hittegolf er dus al
Zolang je maar bij Weerwoord wegblijft. Daar zoeken ze naar extremen en wordt je vaak doodgegooid met potentiele 40-ers. En hoe heet het al dan niet kan worden.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik zal het één keer zeggen, ik heb een angststoornis, die helemaal oplaait met dit soort weersomstandigheden.
Maar goed, ik kan dan beter hier niet meer meelezen natuurlijk.
Ik denk dat er nog een derde achteraan komt.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Oeps. Ach, als je zo ver bent is 40 of 50 ook maar om het even toch.
Deze had ik nog niet gezien. Spannend om te zien welke kant het precies opgaat.
[ x ]
Uhm, ja, hopen mag altijd.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik verheug me er op vanavond alles open te gooien. Dan koelt het eindelijk af naar normale temperaturen
Mierlo-hout 2 huizen in brand. Mahoniehoutstraat en Dennehoutstraat. Die liggen achter elkaar, dus misschien waren die woningen ook achterburen van elkaar, dat het 1 inslag was. Kan ik uit de foto's niet opmaken.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:56 schreef d.k. het volgende:
Brandevoort/Mierlo en hier spookte het. Ik vermoed inslagen in Helmond en in Geldrop.
Met je eens.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag eindelijk de voorlopig laatste 30-er.
11 Dagen 30+ op een rij is teveel van het 'goede'.
quote:Op zondag 28 juni 2026 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Buiten is het echt heel erg lekker met een flinke breeze.
Je zit zeker in het gebied waar het 22 graden is?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
weet niet waar. maar voor alsnog ook aan de westkust 24 graden en denk warmt nog wat opquote:Op zondag 28 juni 2026 12:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zit zeker in het gebied waar het 22 graden is?
26.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zit zeker in het gebied waar het 22 graden is?
Hier niet helaas, begint alweer drukkend te worden en in de zon is het al helemaal niet te doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hier hetzelfde, onweer is één van mijn grootste triggers. En ik wil altijd weten waar de buien zitten want dan ben ik voor m'n gevoel wat voorbereid op de schrik. Alsnog schrik ik me te pletter en ben ik heel angstig, maar goedquote:Op zondag 28 juni 2026 10:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik zal het één keer zeggen, ik heb een angststoornis, die helemaal oplaait met dit soort weersomstandigheden.
Maar goed, ik kan dan beter hier niet meer meelezen natuurlijk.
Het Europese weermodel laat het volgende week tussen 25°C en 30°C worden.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Eh, hoe groot is de kans op die 2e hittegolf des doods? Zit er ook nog een redelijke kans in dat het wel mee gaat vallen of zal ik nu alvast een bunker gaan graven?
Begin maar te graven. Ook handig voor de toekomst.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Eh, hoe groot is de kans op die 2e hittegolf des doods? Zit er ook nog een redelijke kans in dat het wel mee gaat vallen of zal ik nu alvast een bunker gaan graven?
Volgens mij ging het om die week erna vooralquote:Op zondag 28 juni 2026 13:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het Europese weermodel laat het volgende week tussen 25°C en 30°C worden.
Is ook drogere lucht dus zal iets beter te behappen zijn.
De huidige hittegolf is nog niet klaar hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Eh, hoe groot is de kans op die 2e hittegolf des doods?
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:36 schreef mitt het volgende:
Het is alvast vandaag veel beter te doen, alleen hoe krijg je die warmte het huis uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |