abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221169296
Zijn er FOK!ers wel eens op het Duitse Waddeneiland Borkum geweest en zo ja was dat de moeite waard?

Het lijkt me leuk om een keer de boot te pakken, alleen de ticketprijs is wel stevig, dus ben wel benieuwd of het leuk is daar.
blablablabla
pi_221169393
Jaren geleden geweest. Beetje vergane glorie toen. Ik vond het niet veel soeps, ga persoonlijk liever naar Terschelling.
Aan de andere kant moet je er gewoon wel een keer zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')