hier in Zoetermeer ook richting het noorden. op het oosten heb ik geen zicht trouwens maar daar zal het ook spoken op de radar te zienquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:42 schreef heywoodu het volgende:
Wat een enorm geflits richting Flevoland, damn
"Meters bier" moet dat zijn hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:43 schreef BE het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent bovendien!!!
Niks mis mee, het ziet er nogal hevig uit, dat hoeft hier niet per se overheen te komen. Als het maar dichtbij genoeg is voor de frisse luchtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Het westen lijkt weer de beste papieren te hebben. Alles buigt weer af naar het westen of Duitsland in.
De bui die ver Frankrijk gaat, gaat ook vooral naar het westen.
nou tot nu toe niet echt, het gaat allemaal oost langs hierzoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Het westen lijkt weer de beste papieren te hebben. Alles buigt weer af naar het westen of Duitsland in.
De bui die ver Frankrijk gaat, gaat ook vooral naar het westen.
AC/DCquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heerlijk op balkon zitten hier in Amsterdam (zit een ander balkon direct boven me dus beschut). Nootjes erbij![]()
Misschien even Van Halen opzetten
WEER niksquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja hallo, het zuiden heeft al dagen moeten lijden onder de 37+ dus dan eisen we nu ook regen!
Ik zit hier nog rustig in de tuin.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja hallo, het zuiden heeft al dagen moeten lijden onder de 37+ dus dan eisen we nu ook regen!
appje van iemand of alert? Hier in Amsterdam alleen regen.quote:
oosten wil het ookquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |