Nee kunt beter net harmonie 43 model volgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:34 schreef Droopie het volgende:
Ik begrijp dat je niets aan buienradar hebt, behalve voor de actuele situatie.
Zelfs de actuele situatie is muah.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:34 schreef Droopie het volgende:
Ik hoop dat wij over 3 uur aan de beurt zijnquote:
Nog wel...quote:
Heel betrouwbaar is het vandaag niet nee. Eerder op de avond flink gerommel, maar Buienradar liet toen geen bui zien hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:34 schreef Droopie het volgende:
als ik de kaartjes bekijk dan lijkt het toch een beetje te schampen hierzo.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie ook omweer in Leiden. Dat doet het maar als ik droog thuis ben.
Sta je op de galerijflat? Doe Koos de groeten van me.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:34 schreef zakjapannertje het volgende:
richting het zuiden hier in Zoetermeer klaart het wat op zie ik nu
das war einmal. nee lekker op de begane grond. Koos zal ik de groeten doenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sta je op de galerijflat? Doe Koos de groeten van me.
Lekker warm nogquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:06 schreef Arizona het volgende:
Twente nog he le maal niks. Gewoon heet en we zitten in de tuin.
Vanuit hier is die bui bij jou ook te zien. Man wat gaat het tekeer zeg in dat ding! Echt nonstop flitsenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:35 schreef MissHobje het volgende:
Zo de wind valt ineens weg, drukkend warm klef nu pikzwarte lucht met veel geflits en gebulder in de verte. eigenlijk is dit ook best mooi om te zien maar laat die wind ff terug komen, dat was net zo fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |