Maar ik zit wel in de stormquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
ook niet echt de meest handige plaats om te zitten lijkt me
De Bilt is ook lekker mee aan het doen. Kun je nagaan meeste trekt er langs ±oquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Waar kijken jullie? Buienradar, Weeronline, weerplaza of hebben jullie betere sites?
Hier in Utrecht ook geflits en gerommel inderdaad. Als ik op weerplaza onweerradar live kijk, zit het best stukje hier vandaan nog.
Volgens mij bedoel je het zogenaamde "aambeeld"quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog 1 van een groter gebied. Prachtig hoe sommige bloemkolen dan een soort ufo wolk vormen als ze een bepaalde hoogte bereiken. Iemand weet vast wel hoe dat heetlinks zie je dat boven een van de opbollende wolken.
[ afbeelding ]
Ja ik zal ze vervangen zoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:11 schreef butz0rs het volgende:
[..]
nice. kun je er ook webp of apng van maken? dat scheelt een factor 100 ofzo
zo'n spannend leven heb ik niet johquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk, maar lijkt me onwaarschijnlijker.
Waar zit jij ongeveer? Dan weet ik ongeveer wanneer ik een sprintje moet trekken om de ramen ff op kiepstand te zetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Het is wat aan het regenen intussen hier. Maar het zwaarste gedeelte trekt ten oosten hier langs
Ja idd,...koelt wel wat af nuquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:19 schreef d.k. het volgende:
Oostbrabant wordt overgeslagen... Tot nu toe dan
Wie??quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ondertussen melden we vanuit de desolate woestijn gewoon ruim 31 graden en nog immer droogte.
Ja we zien denk ik dezelfde? Vind het ook wel eng.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:24 schreef MissHobje het volgende:
Vind het oprecht best enge flitsen, intens grote kronkels vooral horizontaal nog met af en toe een uitschieter verticaal.
Ben dan wel een beetje benauwd voor vannacht
In Zoetermeer. In Benthuizen volgens buienradar. Intussen is het ook aan het hozen hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar zit jij ongeveer? Dan weet ik ongeveer wanneer ik een sprintje moet trekken om de ramen ff op kiepstand te zetten.
Godverdomme, toch weer gelachen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ondertussen melden we vanuit de desolate woestijn gewoon ruim 31 graden en nog immer droogte.
vorige week vrijdag iddquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Zieke flitsen zoals vorige week (? ben alle besef van tijd kwijt) maar op Buienradar is niets te zien in de wijde omtrek.
Amersfoort.
Jup, en het is gewoon een schamp zit beetje op de rand maar wel mooi schouwspel. Net ff filmpje gemaakt.. wordt steeds intenser nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja we zien denk ik dezelfde? Vind het ook wel eng.
Ohhh dat is 56 km weg verweg nogquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
In Zoetermeer. In Benthuizen volgens buienradar. Intussen is het ook aan het hozen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |