Ja hij heeft moeite het water over te gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Amsterdam/Randstad bui/cel blijft aangroeien aan de onderkant.
Same here, vanuit Utrecht.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie die bui hier de hele tijd ontstaan met flitsen en alles maar die is net aan de verkeerde kant van de sloot
Mazzelpik, ik kan niet verder dan ditquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat een fantastische fietstocht was dit
[ afbeelding ]
welke films gezien en was het wat?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:05 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
29,9? My ass, kom net de stad uit, tis niet te harden. Lang leve mijn abonnement bij Pathé, heb 2 films gezien vandaag. Ik woon net buiten Maastricht, op mijn slaapkamer is het niet uit te houden. Heb mij nu geïnstalleerd in de woonkamer, voor de mobiele airco en kom hier vanacht niet meer vandaan. Althans, niet totdat het gaat regenen. En zo te zien op de verschillende sites gebeurd dat niet voor 3 uur vanacht. Ik ben dit zo zat. Sorry voor de rant...
Zal ik vannacht wel die zondvloed vanuit Frankrijk hier op mijn dak krijgenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Same here, vanuit Utrecht.
Veel flitsen en heel klein beetje miezer hier, maar dat moet daar nu echt enorm los gaan zeg
no shit? tis wel erg lokaal vanavond geloof ikquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:07 schreef Loj het volgende:
Zo, uurtje later weer bijgekomen… (net boven Rotterdam)
Dat was een plotselinge heftige bui. Hagelstenen tot
5 cm. Buienradar zei dat er niets was.
Kindlief zag de hagel, vond het grappig…
Remde naar buiten en kwam snel binnen met een fikse blauwe plek op zijn rug![]()
Meteen de vrienden een dorpje verderop gewaarschuwd!
Auto heeft het overleefd, misschien wat butsen. Was wel even gezellig daarna buiten met de burenBen wel wat angstig voor de buien uit Parijs, als die nog heftiger zijn dan dit vrees ik wel voor de auto ( en nee, niet echt een overdekte parkeerplaats in de buurt.
net gehad hier, moest rennen om de balkon deuren dicht te doen.quote:
Die buien uit Frankrijk gaan ook langs ons af, wedden?quote:
Dan gooi ik met deuren en ramen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die buien uit Frankrijk gaan ook langs ons af, wedden?
Ik heb dat nog nooit zelf gezien. Stiekem wil ik dat eens meemaken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)kseminslag~a57707aa/
AD foto uit Berkel en Roderijs
Ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit zelf gezien. Stiekem wil ik dat eens meemaken.Maarja klote voor alles natuurlijk.
Zekers een mooie!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Wat een fantastische fietstocht was dit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |