Stroboscoop overal om me heen nu. Echt fantastisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
dit zag ik ook, maar trok zo langs/over. Wel mooi om te zien trouwens.
29,9? My ass, kom net de stad uit, tis niet te harden. Lang leve mijn abonnement bij Pathé, heb 2 films gezien vandaag. Ik woon net buiten Maastricht, op mijn slaapkamer is het niet uit te houden. Heb mij nu geïnstalleerd in de woonkamer, voor de mobiele airco en kom hier vanacht niet meer vandaan. Althans, niet totdat het gaat regenen. En zo te zien op de verschillende sites gebeurd dat niet voor 3 uur vanacht. Ik ben dit zo zat. Sorry voor de rant...quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:00 schreef zakjapannertje het volgende:
het is niet langer tropisch meer in Nederland trouwens. 29,9 graden Celsius in Maastricht
Als het goed is niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh fijn…lopen alle tunnels nog steeds onder?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:05 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
29,9? My ass, kom net de stad uit, tis niet te harden. Lang leve mijn abonnement bij Pathé, heb 2 films gezien vandaag. Ik woon net buiten Maastricht, op mijn slaapkamer is het niet uit te houden. Heb mij nu geïnstalleerd in de woonkamer, voor de mobiele airco en kom hier vanacht niet meer vandaan. Althans, niet totdat het gaat regenen. En zo te zien op de verschillende sites gebeurd dat niet voor 3 uur vanacht. Ik ben dit zo zat. Sorry voor de rant...
ER WAS ONS VANALLES TOEGEZEGD EN NU KRIJGT DIE KUTRANDSTAD WÉÉR VOORRANGquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:07 schreef Loj het volgende:
Zo, uurtje later weer bijgekomen… (net boven Rotterdam)
Dat was een plotselinge heftige bui. Hagelstenen tot
5 cm. Buienradar zei dat er niets was.
Kindlief zag de hagel, vond het grappig…
Remde naar buiten en kwam snel binnen met een fikse blauwe plek op zijn rug![]()
Meteen de vrienden een dorpje verderop gewaarschuwd!
Auto heeft het overleefd, misschien wat butsen. Was wel even gezellig daarna buiten met de burenBen wel wat angstig voor de buien uit Parijs, als die nog heftiger zijn dan dit vrees ik wel voor de auto ( en nee, niet echt een overdekte parkeerplaats in de buurt.
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
ER WAS ONS VANALLES TOEGEZEGD EN NU KRIJGT DIE KUTRANDSTAD WÉÉR VOORRANG
Ja zo ongeveer... maar er komt nog meer aan he vannacht dus wie weet zitten ze dan wel goed ;')quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:03 schreef DrMarten het volgende:
Ligt het aan mijnof gaat het alleen los in de provincies waar geen code oranje voor noodweer is afgegeven?
Hier nog steeds een fucking sauna buiten
heel vervelend inderdaad. nog steeds code oranje voor Limburg ook wegens de hitte. sterktequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:05 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
29,9? My ass, kom net de stad uit, tis niet te harden. Lang leve mijn abonnement bij Pathé, heb 2 films gezien vandaag. Ik woon net buiten Maastricht, op mijn slaapkamer is het niet uit te houden. Heb mij nu geïnstalleerd in de woonkamer, voor de mobiele airco en kom hier vanacht niet meer vandaan. Althans, niet totdat het gaat regenen. En zo te zien op de verschillende sites gebeurd dat niet voor 3 uur vanacht. Ik ben dit zo zat. Sorry voor de rant...
Gevoelstemperatuur nog 34c in Limburg. Hang in therequote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:05 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |