Owja, ze zitten al niet op zaagsel of iets dergelijks dus daar kan het niet aan liggen.
Alvast bedankt namens Sammy en mij
Wat voor bodem bedekking heb je?
quote:Jezus zeg!
Op woensdag 26 februari 2003 21:55 schreef Asyniur het volgende:
Het is 22:00. Dan moet ik de nachtdienst bellen. Weet je wat dat kost?
Hij ziet er niet direct in levensgevaar uit en morgen overdag kan ik zelf niet.
Ze zitten op krantensnippers.
*kan me nu ff niet inhouden*
ik heb laatst afscheid moeten nemen van dino. deze was echt oud hij kon bijna niet meer lopen en is ook aan een kouwtje dood gegaan.
ik hun nu nog 1 rat pinky en deze heeft 3 enorme gezwellen aan bijde kanten van zijn lichaam. maar deze zijn goedaardig en doen geen pijn en de rat is verder gezond en ook oud.
maar ik denk dat je maar stiletjes afscheid moet nemen van de rat want die haalt of de morgen niet of je moet hem laten inslapen
veel suc6 en sterkte toe gewenst
Groetjes
quote:Ik heb genoeg erge dingen mee gemaakt en weet dat veel mensen niet naar de DA gaan omdat dat geld kost , of omdat het avond of weekend is. En daarna mag de dierenambu weer komen opdagen omdat het beest echt op sterven na dood is.
Op woensdag 26 februari 2003 22:03 schreef Asyniur het volgende:
Zeg je tegen iemand die pas nog de nachtdienst gebeld heeft voor een konijn dat bijna dood ging.
Zegt je tegen iemand die een gevonden konijn voor meer dan 100 euro heeft laten oplappen, die een maand daarna alsnog overleed.
Wees een beetje genuanceerder.
Hij snottert al 2 weken dus van die ene dag zal hij ook niet doodgaan.
Ik vroeg alleen hoe ik zijn ellende een beetje kon verlichten tot ik naar de dierenarts kon.
En sorry dat ik niet even een kast opentrek waar ik stapels bankbiljetten uithaal. Als ik een nieuwe rat goedkoper vond, waarom heb ik dan een afspraak gemaakt met de dierenarts in de eerste plaats?
Zoals je reaktie op mij overkwam , lokte je die reaktie dus wel uit.
Waarom ga je dan pas na 2 week naar de DA?
Ik heb zelf gelukkig een goede Da waar ik dag en nacht terecht kan en als ik geen geld heb kan ik het laten opschrijven en des noods in termijnen betalen.
Als je zo graag weten wilt hoe je het verlichten kan , kan je ook met een Da bellen , die weten het tenslotte beter dan de mensen die hier een berichtje lezen en het beest niet zien.
En misschien moet je je bericht boven ook eens wat uitgebreider schrijven , de info die je geeft is sumier en daar komt het over alsof het heel erg is met de benauwdheid. Roggelen is bij geen enkel dier een goed teken. Niezen ook niet.
Persoonlijk had ik zeker geen 2 weken gewacht voordat ik naar een DA zou gaan.
Maar heb daarvoor misschien ook al teveel ellende gezien met dieren en nog meer met eigenaren van die dieren.
Als jij dagelijks de dingen zou mee maken die ik mee maak zou je ook wel anders piepen en snapte je mijn reaktie ook wel.
Ik hoop voor je dat je ratje nog te redden valt en dat het inderdaad niet zo erg is als dat je het hier doet beschrijven.
Misschien heb ik inderdaad te weinig info gegeven in eerste instantie. Maar ik ben in elk geval erg begaan met mijn beestenboel en ze krijgen wat ze nodig hebben. Je moest eens weten wat dat vee van mij allemaal gekost heeft (en dan nog niet eens de opmerkingen van de omgeving meegerekend: ach, doe toch weg. Voor 15 gulden heb je een nieuw konijn/rat). Ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Ik ga morgen naar de vet en dan hoor ik het wel. Hopelijk is het snel opgelost voor Sammy. Ik laat morgen wel even weten (als ik er aan denk en als ik het topic terug kan vinden) hoe het is gegaan.
Alvast bedankt voor het meeleven.
Groetjes,
Bianca en beestenboel
Voor vannacht, kijk eerst of het beestje onderkoeld en/of uitgedroogd is. Absoluut zorgen dat ie het warm genoeg heeft, onderkoeling doet m waarschijnlijk eerder de das om dan de benauwdheid. Bij uitdroging ook meteen vocht toedienen.
Succes!
Ik ga eten.
Groetjes,
Bianca
(P.S. Iemand een idee waar ik hemparade kan kopen?)
Groetjes,
Bianca
(Niemand die weet waar ik hemparade kan krijgen?)
quote:In de dierenwinkel.
Op maandag 10 maart 2003 22:06 schreef Asyniur het volgende:
(Niemand die weet waar ik hemparade kan krijgen?)
quote:Vaak is het zo simpel niet
Op dinsdag 11 maart 2003 11:41 schreef moussy het volgende:
In de dierenwinkel.
4ml per 100 ml drinkwater.
quote:Volgens mijn huisarst werkt bisolvon voor geen meter en is het zonde van je geld.
Op woensdag 12 maart 2003 12:12 schreef robh het volgende:
Kinderbisolvon geven, dit maakt het slijm los. Mocht je antibiotica krijgen van de DA dan zelf bisolvon erbij geven.4ml per 100 ml drinkwater.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |