SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
TALK - GTFU
Sam Smith volg ik nog wel, André Hazes niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest zie ik de laatste tijd vaker langskomen met goede liedjes. Het is een nogal excentriek. Gooi Sam Smith en André Hazes (senior) in een blender en dan komt dit er ongeveer uit. Maar goede muziek is goede muziek:TALK - GTFU
Dan moet hierna Willeke Alberti - Gebabbel gebabbel gebabbel volgenquote:
Pet Shop Boys - Discoteca
Ja, die Amerikanen lopen er flink mee weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Kom net dit tegen op Facebook:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Vreemd... ik kom gewoon een minuut of 4 tekort![]()
* DJ11 gaat snel z'n mapje doorgeschoven nummers in
Echt een hele fijne ditquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:45 schreef DJ11 het volgende:
De Franstalige fragmenten maken dat dit nummer tweetalig is. Dat gegeven leidde mij naar de openingstrack van een album dat Bilingual heet.Pet Shop Boys - Discoteca
Die is inmiddels wereldberoemdquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, die Amerikanen lopen er flink mee weg.
Oranjemars van de wedstrijd voor Tunesië waren ongeveer 35.000 deelnemers. En dat waren echt niet allemaal Nederlanders.
Ze vinden links, rechts van Snollebollekes ook helemaal te gek.
Wat een Vout volk.
Ik hoef hier niet aan te wennen. Het is gewoon een wereldplaatquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is nummer waaraan je moet wennen. Er is ook nog een compleet andere, latere versie.
Matthew Wilder - Break My Stride| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |