Ik heb in het verleden gehad dat ik gebeld werd door liefdadigheidsinstellingen omdat ik elke maand geef aan verschillende. Ik vind het ontzettend moeilijk om nee te zeggen, vooral als ze doordrammen aan de telefoon. Denk dat ik daarom geen onbekende nummers buiten de stad wil opnemenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:04 schreef GGMM het volgende:
Ja tuurlijk
Dat autistische gedoe om niet tegen een potentieel vreemde te willen praten snap ik niks van. Als het irritant stom is dan hang ik wel weer op.
Vind het ook asociaal
Het probleem is vooral dat 9 van de 10 keer de beller degene is die asociaal is, door mij ongevraagd lastig te vallen met een verkooppraatje of een scam. Mijn telefoonnummer staat ook ergens in een bestandje dat door heel Nigeria en India verspreid wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:04 schreef GGMM het volgende:
Ja tuurlijk
Dat autistische gedoe om niet tegen een potentieel vreemde te willen praten snap ik niks van. Als het irritant stom is dan hang ik wel weer op.
Vind het ook asociaal
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat 9 van de 10 keer de beller degene is die asociaal is, door mij ongevraagd lastig te vallen met een verkooppraatje of een scam. Mijn telefoonnummer staat ook ergens in een bestandje dat door heel Nigeria en India verspreid wordt.
Akkoord dan hebben jullie mijn toestemmingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden gehad dat ik gebeld werd door liefdadigheidsinstellingen omdat ik elke maand geef aan verschillende. Ik vind het ontzettend moeilijk om nee te zeggen, vooral als ze doordrammen aan de telefoon. Denk dat ik daarom geen onbekende nummers buiten de stad wil opnemen
Mensen die de telefoon niet durven op te nemen zijn hilarisch, maar daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:13 schreef Loohcs het volgende:
Ik zal wel oud zijn, maar ik begrijp daar niks van dat je je telefoon niet wil of durft op te nemen als het onbekend nummer is. Tuurlijk zijn scammer/telemarketeers de hel, maar dan klik je toch na 1 seconde weg? Las een tijd terug een column en daarin schreeft columniste dat zij ook onbekende nummers niet opnam, maar daardoor had ze ook dat telefoontje gemist van een leraraar die moest melden dat haar kind (van columniste) haar been had gebroken op school...
Ik vind het juist heerlijk om een telemarketeer een beetje te fucken, ff met Microsoft mijn pc instellingen na te lopen, of een goed doel empathisch leeg te laten lopen en vervolgens ijskoud succes te wensen met hun verdere inzameling.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:04 schreef GGMM het volgende:
Ja tuurlijk
Vind het ook asociaal
Vroeger vaak gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:48 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om een telemarketeer een beetje te fucken, ff met Microsoft mijn pc instellingen na te lopen, of een goed doel empathisch leeg te laten lopen en vervolgens ijskoud succes te wensen met hun verdere inzameling.
Het leuke is dat spammers/scammers vrij zelden met een 'onbekend nummer' bellen, kennelijk hebben die begrepen dat je dan veel minder vangt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:13 schreef Loohcs het volgende:
Ik zal wel oud zijn, maar ik begrijp daar niks van dat je je telefoon niet wil of durft op te nemen als het onbekend nummer is. Tuurlijk zijn scammer/telemarketeers de hel, maar dan klik je toch na 1 seconde weg? Las een tijd terug een column en daarin schreeft columniste dat zij ook onbekende nummers niet opnam, maar daardoor had ze ook dat telefoontje gemist van een leraraar die moest melden dat haar kind (van columniste) haar been had gebroken op school...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |