Heel goed dit.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM heb jij jouw profiel verwijderd??
Ik zie je niet meer op de eerste pagina.
Dank voor de reminderquote:Op zondag 28 juni 2026 08:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
En we zijn verder afgegleden
Nou, maar even wat uitslagen verzinnen voor de knock out.
In Scorito sta ik 2.230 van de 1,4 miljoen. Sommigen zijn wel bizar constant.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zit er dichtbij, dus doe nog mee in de subleague dan, want overall is dat wel voorbij.
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
?Toen ik op mijn mobiel keek, leek het alsof ik 1e stond. Sorry makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stond je ook er zijn nu pas punten bijgekomen voor poulstanden ofzo want ik ben ook opeens gestegenquote:Op zondag 28 juni 2026 11:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen ik op mijn mobiel keek, leek het alsof ik 1e stond. Sorry makker.
Fijn dat je me wat minder onzeker laat voelen.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond je ook er zijn nu pas punten bijgekomen voor poulstanden ofzo want ik ben ook opeens gestegen
Ik sta weer op de eerste pagina @:dombohetolifantje1 je pesterijtjes kunnen weer achterwege blijven
Je staat 24ste met nog 6400 punten te verdelen (los van eindwinnaar en doelpunten).quote:Op zondag 28 juni 2026 13:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik kan net zo goed stoppen nu, aangezien ik nauwelijks punten heb gekregen voor mijn dramatische voorspelling van de poule eindstanden.
Nja ik blijf wel meedoen, maar het is onmogelijk om in de top te eindigen.
Ik stond gisteren nog derde, dus deze klap komt hard aan, dat moet ik even verwerken. Eerste keer dat ik meedoe, volgende keer zal ik niet dezelfde fouten maken.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je staat 24ste met nog 6400 punten te verdelen (los van eindwinnaar en doelpunten).
Dramaqueen.
Dit is gewoon een mention lijst.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:04 schreef FireFox1 het volgende:
Waaaat, ik sta niet eens in de top 35.![]()
-edit- volgens flexvoetbal zelf,.sta ik 17e
Het was gewoon een oprechte vraag omdat ik je heel hoog heb zitten!!quote:Op zondag 28 juni 2026 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond je ook er zijn nu pas punten bijgekomen voor poulstanden ofzo want ik ben ook opeens gestegen
Ik sta weer op de eerste pagina @:dombohetolifantje1 je pesterijtjes kunnen weer achterwege blijven
5 plekjes is niksquote:Op zondag 28 juni 2026 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend nog in je kielzog.
Na die poulestanden ben je ineens weg.
Ik wil denigrerend doen en stellen dat het rare uitslagen zijn maar je hebt gelijk dus wie ben ik dan?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie tips nodig hebben hoor ik het wel hoor
Gaat Paraguay scoren denk je?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat ik je op scherp heb gezet.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben erg trotsquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:06 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat @:scrummie gisteren van de 60ste plaats is gestegen naar plaats 59
Dat is wel een felicitatie waard
Er zijn nog veel punten te verdelen:)quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:19 schreef R-woud93 het volgende:
Van de actieve users die meespelen sta ik nu bijna onderaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Ik ga voor de rode lantaarnquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Inmiddels opgeklommen naar een mooie 20ste plaatsUser @:R-woud93 is in geen velden of wegen meer te bekennen
Erg slechtquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
1. @:El-Stinho , de nummer 1 van FOK! staat 347e algemeen ranking.
2. @:tarado , de nummer 2 van FOK! staat 467e algemeen ranking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, waren nog "zekere" punten ook beide wedstrijden.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:32 schreef Tarado het volgende:
Blijkbaar uitslagen vergeten op te slaan, dan zak je wel
Arme @Tarado die laatst geen herinnering en groetjes kreegquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:46 schreef Makamba_ het volgende:
@:Alaphilippe_
Je moet je flex invullen, groetjes.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme @:tarado die laatst geen herinnering en groetjes kreeg
Die had waarschijnlijk wel een bedankje gegeven. Helaas keek ik toen niet actief.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme @:tarado die laatst geen herinnering en groetjes kreeg
quote:Op zondag 12 juli 2026 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil alleen even aanstippen dat ik een 100% score heb gepakt in de kwartfinales.
Ik wil hier absoluut verder niks mee zeggen!!
Heb jij een lijntje met infantino?quote:Op zondag 12 juli 2026 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil alleen even aanstippen dat ik een 100% score heb gepakt in de kwartfinales.
Ik zag het. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 juli 2026 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Proficiatquote:Op zondag 12 juli 2026 05:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahhh dat is wel sneuquote:Op zondag 12 juli 2026 13:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb vergeten op "opslaan" te klikken en daardoor heb ik zogezegd geen enkel kwartfinale ingevuld
GVD man. Ik ben er niet goed van
Je bent Coco voorbij. Op alle fronten.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga net als FC Utrecht de top 3 aanvallen.
Ik heb spanje als winnaarquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:04 schreef DrDentz het volgende:
0 punten uit de halve finales gehaald, dit gaat fouutt
Alle mensen die Spanje / Argentinië als winnaar hebben krijgen straks ook nog wel een flinke boost
paulfok - paulquote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
21. @:GotenSSJ - GotenSSJ
22. @:hhh38 - H38
23. @:GertKuyt - GertKuyt
24. @:TheVulture - TheVulture
25. @:Doug-Heffernan - Doug-Heffernan
26. @:Alaphilippe_ - El-Stinho
27. @:Slobeend - Slobeend
28. @:BennieButtfuck - BennieButtfuck
29 @:Mrmime - MrMime
30. @:Sabata - Sabata
31. @:Oliver23 - Oliver23
32. @:wimderon - wimderon
33. @:StevenHyde - StevenHyde
34. @:RamboDirk - RamboDirk
35. @:OmniRocket - OmniRocket
36. @:heywoodu - heywoodu
37. @:Makamba_ - Steekproef
Hoeveel goals zitten we inmiddels?quote:Op zondag 19 juli 2026 10:54 schreef Makamba_ het volgende:
Ik heb vanavond 5 doelpunten nodig voor de "totaal aantal doelpunten" voorspelling. Dan win ik tenminste nog iets.
307quote:Op zondag 19 juli 2026 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel goals zitten we inmiddels?
104 wedstrijden, 211 goals had niet best geweest. Zeker met de extra zwakke landen erbij. Toch nog iets goed gezien!quote:
Ja bij vermenigvuldigen haak ik ook afquote:Op zondag 19 juli 2026 13:07 schreef Makamba_ het volgende:
4: een goede voorspelling levert 500 punten op, zit je er 1 naast dan krijg je 500 x 0,75 = 375 , zit je er 2 naast 500 x 0,75 x 0,75 = 281 etc.
Erg ingewikkelde formule verder.
Ik stel me kwetsbaar op.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
104 wedstrijden, 211 goals had niet best geweest. Zeker met de extra zwakke landen erbij. Toch nog iets goed gezien!
Ik had 316 voorspeldquote:
Vanavond wordt het 5-4quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |