SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Klopt, dat maakt het wel lastig voor een organisatie of gemeente om te boel af te blazen wanneer het achteraf allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ziet er naar uit alsof het rond middernacht begint daar. Voorspelling zit er wel vaak naast wat betreft dit soort dingen.
Poeh, daar komt iedereen goed weg.quote:
Ja dat het optreden van die bankzitters doorgingquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat het optreden van die bankzitters doorging
God vind de bankzitters muziek ook niks.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat het optreden van die bankzitters doorging
Vanavond zal het afkoelen met noodweer. Tenzij het Limburg ontwijkt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Godver kokend heet weer hier met 37 graden
Mja, opzich niets geks dat filmpje.quote:
Zie net je avatarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
Bewolkt maar wel benauwd.
Tot zo ver mijn update, groeten uit Assen
Samequote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Godver kokend heet weer hier met 37 graden
Dutch oven.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
windkracht 0.1 hier bewolkt en 31 graden, alsof er een deken op je ligt
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier niet duidelijk voelbaarbinnen net zo klote als buiten.
Gewoon barbecuefeestje onder de aircoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:18 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]beterschap
![]()
Airco is hier aan het blazen en dat maakt dat de luchtvochtigheid binnen beter te harden is. Waren van plan vanavond de BBQ aan te steken maar met dit weer weet ik niet of ik daar heel veel zin in heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |