Dat heb ik dan ook gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Het staat je vrij om een hotelkamer te huren.
Imo is het beste om je over te geven aan de omstandigheden. Accepteer het, doe rustig aan , vermijd de zon en zorg voor voldoende vochtinname. Na een paar dagen zul je merken dat je lichaam zich aanpast en heb je minder last.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het frustrerende van ergens verkoeling zoeken is dat je daarna weer je eigen hete huis in moet. Dan blijf ik serieus liever maar gewoon thuis zitten, zodat je dat nare contrast niet hebt.
Die koelteplekken prima, maar eigenlijk zou je mogelijkheid moeten hebben tot overnachten ook.
Hier is de lucht aan het veranderen, ontstaan van die zichtbare golvende lagen met een soort kuilen erin. Net een wattendeken. Ik zie op de satelliet echter niet zoveel spannends gebeuren hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie nog niks aan de lucht hier.
Wij weerprofeten weten het natuurlijk allang.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:09 schreef lbosse het volgende:
NOS-weerman Peter Kuipers Munneke:
het is heel moeilijk te zeggen of het vanavond flink noodweer wordt, waar dat precies is, en hoe laat dat gaat gebeuren
You have one job
Vriendin van mij heeft het 36 graden thuis... Die logeert dit weekend bij haar ouders, het is gewoon niet te doen, als je nergens wat koelte kunt vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook gedaan.
En die smiley mag je bij je houden.
Stormchaser @Nattekat weet de goede plekken wel te vinden!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wij weerprofeten weten het natuurlijk allang.
Nou, hier is een idee.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:09 schreef lbosse het volgende:
NOS-weerman Peter Kuipers Munneke:
het is heel moeilijk te zeggen of het vanavond flink noodweer wordt, waar dat precies is, en hoe laat dat gaat gebeuren
You have one job
Mekker dan ook niet over publieke instellingen die overnachtingen moeten aanbiedenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook gedaan.
En die smiley mag je bij je houden.
Moet er niet aan denken om de airco 24/7 aan te hebben. Alleen als het echt niet anders kan staat hij aan en 's avonds en 's nachts gaat hij uit. Ik zet vervolgens de ramen open als het buiten koel genoeg is want beetje frisse lucht is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:12 schreef kibo het volgende:
[..]
Imo is het beste om je over te geven aan de omstandigheden. Accepteer het, doe rustig aan , vermijd de zon en zorg voor voldoende vochtinname. Na een paar dagen zul je merken dat je lichaam zich aanpast en heb je minder last.
Gasten hier die patsen met hun 7/24 airco hebben geen weerstand meer zodra het voor hun echt fout gaat.
Precies. Waarom 20 graden in huis als je ook gewoon een hardcore bikkel kan zijn en een paar dagen in 30+ te moeten verblijvenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:12 schreef kibo het volgende:
[..]
Imo is het beste om je over te geven aan de omstandigheden. Accepteer het, doe rustig aan , vermijd de zon en zorg voor voldoende vochtinname. Na een paar dagen zul je merken dat je lichaam zich aanpast en heb je minder last.
Gasten hier die patsen met hun 7/24 airco hebben geen weerstand meer zodra het voor hun echt fout gaat.
Hier ook de wolken zoals in Haarlem, echter in veel mildere vorm.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:20 schreef Dutch_view het volgende:
Nog wat sfeerfoto's via NOS:
Concert at see
[ afbeelding ]
Katwijk
[ afbeelding ]
Bergen aan zee
[ afbeelding ]
Haarlem
[ afbeelding ]
Ik kijk uit naar zijn livestreamsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stormchaser @:nattekat weet de goede plekken wel te vinden!
Snap ik, maar bij hoge LV begin ik meteen hoofdpijn/ migraine te krijgen. En dat een paar dagen doorstaan is geen pretje, als het al minder zou worden wat ik betwijfel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:12 schreef kibo het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Mekker dan ook niet over publieke instellingen die overnachtingen moeten aanbieden
Je auto heeft geen airco gok ik?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Even snel met de auto weggeweest. Als je dan weer uitstapt voelt die 36,5 buiten ineens verdomd aangenaam
Jawel, maar die kan hier niet tegenop blazen. Tenminste niet voor het korte ritje dat ik had.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je auto heeft geen airco gok ik?
Je moet dan ook op stormjacht in Duitsland.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jawel, maar die kan hier niet tegenop blazen. Tenminste niet voor het korte ritje dat ik had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |