In het zuid-oosten kunnen ze nog net geen Child in time gaan zingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het nageslacht, en de zomer is nog maar net begonnen
[ link | afbeelding ]
Dus de jongens hoeven niet bij jou de tuin in te komen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit een milkshake, Heb liever een ijsje
Die snap ik even niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de jongens hoeven niet bij jou de tuin in te komen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
In het zuid-oosten kunnen ze nog net geen Child in time gaan zingen.
quote:
O geen zin om te kijken/luisteren sorryquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen zin om te kijken/luisteren sorry
quote:
quote:
man manquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Naam van de band
Djeez zou hebben gezegd dat we zijn genaaid door de paars gepunte lans van Balkenendequote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
heb je die grap ook gemaakt toen we een paars kabinet hadden? @:tot
met christendemocraten erbij is het niet meer paarsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Djeez zou hebben gezegd dat we zijn genaaid door de paars gepunte lans van Balkenende
Bekende gastenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:30 schreef DJMO het volgende:
We komen het hotel in Aken binnen waar we op de heenweg ook hebben overnacht, staat dezelfde man er weer als vorige week. Hij : maar jullie heb ik pas nog gezien
Ja, we waren zo tevreden dat we terug zijn gekomen
nog even en ze worden de lokale celebrities daarquote:
Dat zijn we al op de campingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even en ze worden de lokale celebrities daar
Strakkies krijgen ze een gratis updat van hun kamerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even en ze worden de lokale celebrities daar
Dat zijn er wel meer, campinggasten die er jaren komen of een vast staanplaats hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |