Meen je niet. Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de airco net uit gezet; zelfs op 26 graden is het me inmiddels te fris!
Hello Mario, ik twee crackers met leverworstquote:
Ik zit nu met een natte handdoek in mijn nekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, voelt gewoon oncomfortabel. Nu voelt het gewoon weer prima!
Jij bent buiten geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
gebakken wijting van de visboerwel beetje kloten met graten, maar de gft-bak moet toch vol en geleegd worden zo
ja ik ben verpest, omdat het afgelopen dagen zo heet was voelt het vandaag "aangenaam"quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent buiten geweest![]()
Zag net een filmpje van niemand die vanuit zijn op de daggoot een koekenpan had gezet en er een eitje in aan het bakken was
Ja men zegt dat het went. Hier is het trouwens nog 34 graden hoor niet echt lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ben verpest, omdat het afgelopen dagen zo heet was voelt het vandaag "aangenaam"
grote verschillenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja men zegt dat het went. Hier is het trouwens nog 34 graden hoor niet echt lekker
Ja ik zie zelfs 21 staan bij mij regio staat 30 maar hij geeft hier al 34 aanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
grote verschillen
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
pppfffffquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het nageslacht, en de zomer is nog maar net begonnen
[ link | afbeelding ]
Ben ik woensdag voor het laatst geweestquote:
ik haal eigenlijk nooit een milkshake, Heb liever een ijsjequote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
lang niet op, laatste keer dat ik milkshake had van de mc kwam er chocomilkshake weer uit
lichaam kan het denk ik niet aan als niet-melkdrinker zo'n grote beker melk te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |